|
Du kender det sikkert som chef/direktør/iværksætter ? Du vil gerne holde fri sammen med familien til jul, men der er lige det irriterende problem, at der så mangler en leder eller en person til, at sørge for, at din virksomhed har "åbent" juleaften eller juledagene efter. Dine ansatte "vil ikke" og så står du selv med "aben" - Hvad gør du så ? - forlader familien eller igen i år svigter du turen rundt om juletræet med børnene ? Jeg tilbyder, at du kan leje mig som person i disse juledage. Jeg har dog kun mulighed for, at hjælpe een virksomhed pr. dag og der vil muligt være en smule oplæring op til dagen, hvor jeg assisterer eller træder i stedet for dig. Derfor synes jeg, at vi skal gå i dialog omkring tidspunkter og muligheder, men det vil være efter først til mølle princippet også økonomisk. Jeg er utrolig lærenem og står ikke i vejen for både krævende og/ eller administrative jobs. Arbejdsstedet skal være i Hovedstadsområdet på Sjælland, medmindre det kan styres fra min Nordsjællandske adresse. Med venlig hilsen Kim Licht Jensen ( Info@securitycam.dk ) |
Et juletilbud ! Du ikke kan modstå.....
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem