Er der mon en af jer der kan hjælpe mig med at få sat en kan eller to mere ind på vores Facebook side?
Jeg vil gerne have en knap der hedder noget i retning af bedømmelser der går ind til en underside på Facebook hvor vores kunder kan skrive der bedømmelse af os.
Glæder mig til at høre fra dig/jer
Simon
Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk
Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener, men - normalt skal man have en app (eller selv udvikle en) hvis man skal tilføje ekstra knapper (tabs) til brug på fb-siden.
Det lyder godt nok nørdet, men det er altså ikke så slemt endda.
Om du lige kan få en app med bedømmelser fra en anden fb-side eller underside - der forstår jeg ikke rigtigt hvad du mener.
Den grønne knap er "tab´en" til din væg - et af facebooks vigtigste områder. Det er her alle dine "likes" kan se hvad der sker i din virksomhed/profil. Den kan ikke uden videre ændres. Jeg ved faktisk ikke om man overhovedet kan ændre den - tror det faktisk ikke.
Et alternativ er at du laver et subdomæne på din hjemmeside, der omhandler det du gerne vil have - og så laver en app. På denne måde styrer du helt selv hvad der skal ind under dette menupunkt.