Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dansk VPN med fast IP

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kender et sted hvor jeg kan få en dansk VPN forbindelse

Har kun mulighed for en ip adresse og vil gerne have flere server online

Så nogen der har eller kan anbefale en VPN Host  

Mvh

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 17:43

Hej.

Tænker du ikke på VPS(Virtual Private Server) i stedet for VPN(Virtual Private Network) ?

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 17:47

Nicolay:

Hej.

Tænker du ikke på VPS(Virtual Private Server) i stedet for VPN(Virtual Private Network) ?

Nej mangler flere ip adresser,  har servere nok :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00

Du kan jo evt købe en lille VPS og smide en VPN server på? Ved dog ikke om det kan betale sig etc.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 18:03

Det bliver nok for dyrt, så er det nok billigere at få en linie mere ind i huset.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Martin kistrup:

Det bliver nok for dyrt, så er det nok billigere at få en linie mere ind i huset.

Skal lige forstå dit spørgsmål korrekt. 

Årsagen til at du vil have VPN-services er fordi du vil have flere IP-adresser til et fysisk internet forbindelse i DK?

Hvis ja, så kan du blot ringe til din internet udbyder fx TDC, og få adgang til et nyt IP-range af adresser.. Det koster næsten ingen ting.. Du behøver ikke flere internet forbindelser for at få flere adresser :)

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 18:41

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Martin kistrup:

Skal lige forstå dit spørgsmål korrekt. 

Årsagen til at du vil have VPN-services er fordi du vil have flere IP-adresser til et fysisk internet forbindelse i DK?

Hvis ja, så kan du blot ringe til din internet udbyder fx TDC, og få adgang til et nyt IP-range af adresser.. Det koster næsten ingen ting.. Du behøver ikke flere internet forbindelser for at få flere adresser :)

Jep det kunne være så nemt, men ikke når udbyder hedder trefor så kan det ikke lade sig gøre :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Martin kistrup:
Jep det kunne være så nemt, men ikke når udbyder hedder trefor så kan det ikke lade sig gøre :-)

Okay, nu kender jeg ikke udbyderen. Men jeg ved af erfaring at VPN langt fra er stabilt nok til at kører server drift på... Vi bruger en VPN connection mellem vores linux servere på vores Backup - men det har failed så meget. Vi er pt ved at udskifte det til et nyt set up. 

Jeg prøver kun at hjælpe dig, men prøv lige at tjekke dette: http://www.trefor.dk/default.aspx?m=2&i=1428

Jævnført deres hjemmeside, skal du kunne tilkøbe imellem 8-256 IP-adresser. 

Tror du ikke bare du har været uheldig at støde ind i en uviden support medarbejder? Det er da ihvertfald hverdags-kost på TDC's kundeservice ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 21:31

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Martin kistrup:

Okay, nu kender jeg ikke udbyderen. Men jeg ved af erfaring at VPN langt fra er stabilt nok til at kører server drift på... Vi bruger en VPN connection mellem vores linux servere på vores Backup - men det har failed så meget. Vi er pt ved at udskifte det til et nyt set up. 

Jeg prøver kun at hjælpe dig, men prøv lige at tjekke dette: http://www.trefor.dk/default.aspx?m=2&i=1428

Jævnført deres hjemmeside, skal du kunne tilkøbe imellem 8-256 IP-adresser. 

Tror du ikke bare du har været uheldig at støde ind i en uviden support medarbejder? Det er da ihvertfald hverdags-kost på TDC's kundeservice ;-)

Det er desværre deres erhvervs afdeling, virker ikke på privat delen.  :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)