Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig et tilbud på en Wordpress blog og SEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have lavet en Wordpress blog, designet ved jeg ikke helt, men du kan lige sende mig et link til nogle fede themes.

Jeg har ikke så meget forstand på SEO, men den skal 100% SEO omptires, altså så den får en høj placering på Google, ik? :)

Jeg skal have mulighed for at se hvor mange unikke visits jeg får. Er det så ikke bare Analytics eller ?

Kom med bud. :)

Mvh

GarethBale 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:51

Nu kommer det lidt an på hvad den blog skal indholde, men køber du selv themet?

Ang SEO så er det ikke helt billigt at har professionel seo folk på, for det kræver det hvis du skal højt op hvis du ikke selv kan lave noget.

Jo Analytics er bestemt et godt redskab ;-) 

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:58

Jeg har besluttet at det skal være en blog, hvor dagligt skrive fodbold betting tips. 

Ved ikke hvor man kan finde fede WP designs :b

Jeg kan skam sagtens skaffe pengene til SEO, men er det godt eller dårligt? For jeg har tænkt mig at smide nogle adsense reklamer på også, men skal have min far til at oprettet en adsense bruger, da man skal være over 18.

Analytics, er det noget man skal downloade eller noget man kan integererer?

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:02

GarethBale:

Hej

Jeg skal have lavet en Wordpress blog, designet ved jeg ikke helt, men du kan lige sende mig et link til nogle fede themes.

Jeg har ikke så meget forstand på SEO, men den skal 100% SEO omptires, altså så den får en høj placering på Google, ik? :)

Jeg skal have mulighed for at se hvor mange unikke visits jeg får. Er det så ikke bare Analytics eller ?

Kom med bud. :)

Mvh

GarethBale 

4000DKK ink SEO konsultation

ellers 3500DKK

se her --> Wordpress Hjemmeside til 3500Dkk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 12:48

Hej

Jeg vil gerne give dig et tilbud, jeg går ud fra vi taler om SEO optimering af bloggen samt et wordpress theme inkl opsætning og evt. modificiering. 

Det ligger mellem 2000 og 3000 kr alt efter dine specifikke behov.

/Troels

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)