Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gøres dette bedst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at opstarte en dropshipping webshop, og nu kommer mit første problem.

Interfacet til webshoppen tillader kun at sende en mail på ordre, og dette kan ikke konfigureres til at blive sendt til forskellige levendøre og jeg er jo ikke intresseret i at have for meget manuel arbejde.

Så hvordan gør det man dette bedst?

1 skal jeg bare selv forwarede mails til alle levendørene?

2 kan man lave et system så det sker automatisk? gratis?

Jeg benytter dandomains webshop og dog kan det være at hvis det bliver for omfattende at benytte deres sytem at jeg i stedet skifter til oscommerce.

På forhånd tak

:)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:48

Hej Julian,

Løsningen er at lave et lille job som efter bestilling der behandler dit job ud fra det leverandør nummer du har tilknyttet varen. Det kan gøres via deres import & eksport modul og en god portion programmering.

Jeg har løst det før for et par webshops, men det er en smule omkostningstungt - men tilgengæld lette det daglige arbejde betydeligt.

Alternativt kan du sætte et job op i outlook, som søge efter bestemt indhold i ordre e-mailen når den kommer ind og se videresender den til kunden. Så skal du bare have en computer kørende med outlook hele tiden.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Araghoune Skrevet kl. 14:10

Kristian Deiborg (Sørensen) - Cygnet:
Jeg har løst det før for et par webshops, men det er en smule omkostningstungt - men tilgengæld lette det daglige arbejde betydeligt.

Ja, det er lidt for dyrt eftersom at jeg ikke er sikker på hvor længe jeg holder de samme levandører

Kristian Deiborg (Sørensen) - Cygnet:
Alternativt kan du sætte et job op i outlook

Eller måske online mailudbyder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)