Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Japansk Koncept på vej til Europa?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej alle Aminoer

Jeg har et rigtig godt spørgsmål til alle jer herude?

Jeg har hørt fra lidt forskellige steder, at Japansk koncept som omhandler at der bliver stillet elektronisk skærme, rundt omkring på stationer samlingssteder og byer. Alle os som har smartphones har så mulighed for at tage et billed med telefonen, af det på den elektroniskskærm vi gerne vil have, og derefter bliver varerne sendt hvem til forbrugerne.

Det skulle ikke være så langt fra Europa, som det har været.

Jeg er vildt interesseret i at høre/læse mere om det, men kan bare ikke finde information om konceptet, og jeg tænker at der er nogle af jer som har gode råd, eller ved noget om det her spændende koncept?

Jeg VIL vide mere, og i kan hjælpe mig ;)

Glæder mig til at høre fra jer :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:37

Det er4 ganske vist.

Men konceptet stammer fra Sydkorea.

Den har været omtalt på Amino Buzz.

Der er et firma der er begyndt i Danmark.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 22:23

Mange tak for den hurtig respons, det er jeg rigtig glad for.

Jeg er rigtig interesseret i hvad der sker ude i den store verden af fede koncepter, og ideer

Hvis i har flere spændende ting at berette, så smid det endelig nu på tråden, så jeg kan blive indspirret?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:46

I forhold til koncepter i udlandet, blev jeg i forhold til butiks-siden MEGET skuffet da jeg var i Hong Kong. Jeg havde forventet dybt avanceret supermarkeder, QR koder i massevis og alt muligt spændende - men de var ikke ligefrem forud. Det var små butikker med virkelig mange ansatte, der gjorde mange små operationer. Samme historie i Kuala Lumpur (Malaysia) og Singapore (her kom jeg dog ikke så meget rundt).

Lille sidenote som er lidt på kanten af off-topic, men en observation som jeg lige ville dele i forhold til Asien.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:41

Nicolas Kruse:

Mange tak for den hurtig respons, det er jeg rigtig glad for.

Jeg er rigtig interesseret i hvad der sker ude i den store verden af fede koncepter, og ideer

Hvis i har flere spændende ting at berette, så smid det endelig nu på tråden, så jeg kan blive indspirret?

Du må da bare tage en tur til Japan! Jeg var i Tokyo i sommers og kan kun anbefale en inspirations rejse. De gør tingene meget anderledes derovre og mange gange bedre at man ikke kan undgå at blive inspireret.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)