Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pension

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Har siddet med et avisudklip i snart alt for lang tid - der står: "hvis du ikke har en pensionsordning, men gerne vil have muligheden for at gå på pension som 60-årig, skal du skynde dig", med henvisning til oprettelse af pensionsaftale inden 1. maj.... og jeg har ingen endnu.

Jeg aner absolut intet om det så allerede i slutningen af sidste år var jeg en tur forbi min bankrådgiver som lagde nogle tal for mig - men hun var på ingen måde god til at rådgive så jeg blev ikke klogere ud over nogle beløb på et efterfølgende papir hun sendte. Der ville hun have mig til at betale knap 3.500 om måneden og i år 2044 ville jeg så få 1.333.333 udbetalt som et engangsbeløb (dårlig forretning da jeg jo indbetaler over 1,5mill?) og ved tab af erhvervsevne knap 200.000 som en løbende udbetaling... og det er det. Hader bankfolk (og mit eget manglende økonomiske overblik)....

Anyway - jeg er som sagt meget i tvivl hvordan jeg kan stable en god løsning på benene, og da jeg gang på gang bliver skuffet over rådgivningen i banken (har haft flere forskellige afdelinger og derfor også rådgivere) har jeg så godt som opgivet den løsning, så måske nogle her på Amino havde forstand på den slags og kunne give lidt guldkorn?

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)