Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Dårlig start på en god weekend

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fredag, hvilket jo er super godt. Så er der kun to timer i skole og så er det weekend. Men tror en eller anden har bestemt sig for at det skal gå ud over mig idag.

 
Jeg starter med at stå op ved en ni tiden, skal møde sent så har god tid. Jeg går ud til bussen og har rigtig god tid. Men for en gangs skyld i tre år har bussen bestemt sig for at komme til tiden.
Så da jeg har låst døren og går ud til stoppestedet. Kan jeg se en veltilfreds studeikammerat der sidder og vinker til mig inde fra bussen. Jeg kan nærmest røre bussen da den kører fra mig. Jeg er jo kondi mand, så efter bussen i rask trav. Men jeg må dog sande at jeg ikke kan fange bussen efter et par meters løb. Så jeg gir fortabt og går hjem igen.
 
Jeg henter min cykel, og så afsted. Jeg cykler afsted¨til arbejde, hvor min mor har sin bil holdende. Så jeg er kørende til skole, det jo rigtig godt. Så det måske ikke så dårligt alligevel.
Jeg når halvvejs ud til skolen. Da jeg kommer i tanke om at jeg skulle have en opgave med som skulle fremlægges. Den havde jeg glemt. Men jeg fortsætter ufortrødent til nyborg mod min skole.
Jeg når op i skolen kun 5 minutter forsinket. Tænker det måske ikke så skidt alligevel. Når ind i klassen undskylder fordi jeg kom for sent. Og sætter mig på min plads.
 
2 sekunder efter kommer læreren ned og spørg: Hvorfro har du ikke dine ting med?
Jeg må jo erkende jeg glemte dem, og i samme sekund jeg svarer på ahsn spørgsmål, begynder min mobil at ringe. Jeg havde glemt at slå den på lydløs da jeg var for sent på den. Hele klassen er selvfølgelig flad af grin, så nu skal jeg have kage med fordi min mobil ringede.
 
Da jeg får fri ringer jeg til det nummer som ahvde ringet tidligere.
 
Det min far...
Og han siger: Godmorgen Jakob, skulle bare lige vide om du var kommet i skole?
 
Det er sådan en dag hvor man bare skulle være blevet liggende i sengen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal tage det for tungt - hvis det er det værste, du har været udsat for i år, så er det såmænd gået rigtig godt

Skole = HH/Gym/HTX/Folkeskole?
 
 
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skole =  HHX

 
Syntes nu alligevel det var en lidt uheldig start
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)