Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du ERFARING med webshop succes - Så giv mig lidt råd

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle sammen,

Jeg behøver nogle råd omkring start af en webshop og får den til at blive sucsess.

Har du en webshop, hvordan fik du gang i den ?

Jeg har tænkte mig starte hjemme fra, så jeg har ikke meget plads at gøre godt med. Så jeg undersøger produkter som ikke fylder meget og kan nemt sælges på nettet.

Tror i der er værd at sælge frisørprodukter online. ?

Jeg fandt f.esk denne webshope... Men har svært ved se frisøre gider købe online ?!

http://www.jyskfrisoerlager.dk/shop/frontpage.html

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:29

Kommer an på hvilke frisør produkter og hvad du kan få fat i.

Få f.eks. ID hair hårvoks, sælger helt vildt! (Har selv solgt), dog dropper pga. de blev for dyre med de nye regler når man ikke er frisør :)

Så kan du finde de rigtige produkter, til de rigtige priser er kunderne der! :)

Mvh Lasse

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 13:21
Det er jo surt, at jeg køber et lager til 10.000 - 30.000 kr og ingen gider købe dem bagefter
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:25

Det er i hvert fald vigtigt at du finder ud af hvad du vil sælge inden du begynder på alt det andet... Man skal aldrig starte en webshop for bare at starte en webshop!

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:02

Har du undersøgt dit marked? Hvad siger de?

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 19:07
Undersøgt marked ?
Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 19:13

Ja har du undersøgt om der er salg i det du vil sælge og hvordan kan du få kunderne til at handle hos dig end konkurrenten? 

Pris?

Service?

Sikkerhed?

Troværdighed?

osv.

Tænk dig godt om:

Hvad du vil sælge? ( Produkter )

Hvordan du vil sælge? ( Markedsføring og strategi )

Mvh.

Kristian L.A

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 19:49

Drop alt om frisør produkter, du kommer alligevel ikke til at kunne konkurrere med billigvoks.dk og nicehair.dk de er pisse billige på de mest populære produkter, og man tjener ikke en skid på det..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13

Hej :)
Jeg sidder selv med en masse tanker lige nu, og eftersom vi skal ha noget gang i Danmark igen, kan vi ligeså godt dele :)
Min kæreste er fantastisk uden pis til at finde ting der bliver på mode inden for 2-5 uger, hvilket gør det muligt for mig at se hvad der skal købes hje, selvfølgelig er der aldrig garanti for at det bliver til noget..., MEEN.., måden dette kan gøres på er på den måde jeg har tænkt mig at fører det på:
Køber billigt hjem fra USA og Kina samt fra sælgere i DK og andre lande, Jeg sælger billigt. Således jeg rammer disse punkter.:

Pris
Nicheprodukt
Mode

Hvis det er noget du kan bruge til noget ville jeg mene du skal finde noget du interessere dig for og ved noget om.., det kunne være IT, tøj, mad, smykker, tæpper eller alt muligt andet.
Som Thorborg har sagt i et opslag. Husk din Niche ;) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:07

Der er bestemt værdi i at sælge frisørprodukter online. Men vi er i forvejen 60-70 webshops som kæmper om markedet og nogle af os er pretty huge.

Hvis du ikke har så meget plads til varer, er det bestemt ikke den vej du skal gå!.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)