Jeg behøver nogle råd omkring start af en webshop og får den til at blive sucsess.
Har du en webshop, hvordan fik du gang i den ?
Jeg har tænkte mig starte hjemme fra, så jeg har ikke meget plads at gøre godt med. Så jeg undersøger produkter som ikke fylder meget og kan nemt sælges på nettet.
Tror i der er værd at sælge frisørprodukter online. ?
Jeg fandt f.esk denne webshope... Men har svært ved se frisøre gider købe online ?!
Det er i hvert fald vigtigt at du finder ud af hvad du vil sælge inden du begynder på alt det andet... Man skal aldrig starte en webshop for bare at starte en webshop!
Drop alt om frisør produkter, du kommer alligevel ikke til at kunne konkurrere med billigvoks.dk og nicehair.dk de er pisse billige på de mest populære produkter, og man tjener ikke en skid på det..
Hej :) Jeg sidder selv med en masse tanker lige nu, og eftersom vi skal ha noget gang i Danmark igen, kan vi ligeså godt dele :) Min kæreste er fantastisk uden pis til at finde ting der bliver på mode inden for 2-5 uger, hvilket gør det muligt for mig at se hvad der skal købes hje, selvfølgelig er der aldrig garanti for at det bliver til noget..., MEEN.., måden dette kan gøres på er på den måde jeg har tænkt mig at fører det på: Køber billigt hjem fra USA og Kina samt fra sælgere i DK og andre lande, Jeg sælger billigt. Således jeg rammer disse punkter.:
Hvis det er noget du kan bruge til noget ville jeg mene du skal finde noget du interessere dig for og ved noget om.., det kunne være IT, tøj, mad, smykker, tæpper eller alt muligt andet. Som Thorborg har sagt i et opslag. Husk din Niche ;)