Hej Amino-venner, www.hamborgrejser.dk har fået nyt design. Jeg kunne godt bruge jeres ris/ros til siden. Hvad synes I? Venlig hilsen, Henrik Skov Hamborg Rejser (en del af Skov Rejser). |
Hej Henrik,
For det første er jeg helt vild med din topmenu. Den er dejlig simpel og utrolig let, at bruge.
Baggrunden:
Jeg synes måske godt, at man kunne have fundet et andet baggrundsbillede. En lækker hvid strand er nok ikke det jeg mest forbinder med Hamborg. Jeg synes lidt det sender et forkert signal. Tror det er de færreste der tager til Hamborg for, at nyde en ferie ved stranden.
Logo:
Logoet synes jeg godt, at der kunne arbejdes lidt med. Det ser noget hjemmelavet ud. Tror et mere professionelt logo, også kunne være med til, at sende et mere seriøst signal til jeres brugere.
Kontaktsiden:
Virkelig lækker, igen dejlig simpel. Jeres bestillingsformular for 6+, virker dog til gengæld ekstrem rodet. Ved ikke om det bare er i min browser(Explorer).
Jeg mangler også lidt andre informationer omkring jer, blandt andet et telefonnummer. Det er muligt, at det er på siden og det bare er mig der ikke kan finde det.
Virker rimelig rodet. Men ved ikke hvilke muligheder i har for, at ændre dette. Jeg ville overveje, at få kigget på det.
Det er lige det, der faldt mig ind. Jeg håber, at i kunne bruge noget af det.
Mvh
Kristoffer