|
Hey alle. Jeg har desværre måtte imødekomme december med sygdom, så lægger her i sengen og kunne desværre ikke sove. Derfor ville jeg "bare lige" hurtigt give amino et micro kig. Det endte så med at jeg har siddet her i snart 2 timer! Efter jeg har siddet og svaret på nogle debatter, fik jeg et form for flow. Det er som om at amino/debatten her på siden blev til, meget mere. (Snakker jeg i tåger?) Det korte er at amino virkelig er et sted, hvor folk er klar til at hjælpe med næsten ligemeget hvad, man kan kaste dem i hovedet! Det blev jeg virkelig positiv overrasket over! Jeg syntes virkelig dem som sidder næsten hele døgnet og er klar til at hjælpe, skal have ros for den service de giver! Da jeg begav mig længere ind i aminos jungle, fandt jeg f.eks. dette indlæg. Jeg er fuldstændig ligeglad med tråd starteren, det var mere svarene som gav mig lyst til at læse videre. Det jo helt fantastisk at ligemeget hvad, prøver folk at hjælpe. ( Stor ros til Morten Madsen i denne sammenhæng) Jeg syntes klart, at det er den største service man kan få, og jeg er sikker på, at der er mange som har gode minder herinde, og andre som har fået mange af sine problemer løst i debatten. Jeg håber lidt, at min tråd giver noget inspiration til at hjælpe videre. Jeg kom helt i julestemning selvom jeg er syg, her kl 3 om natten d. 2 dec. Det syntes jeg alligevel er lidt fantastisk! (Amino plus kommer helt klart på min ønskeliste) Mit råd er idag, at hvis der endelig er noget jeg kan gøre for dig, så fortæl! Det værste er at jeg ikke har kompetence til at hjælpe, men så er der sikkert en anden bruger der kan.
Med det, vil jeg spørge om dine oplevelser her på amino, har du f.eks.
Håber alle får et godt julesalg og en rigtig god jul, samt juleaften! Med mange jule hilsener fra
|
![]()
Bliv gratis medlem