Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af livet og vil gang med noget ..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er død træt af ikke få noget arbejde NU.
så vil gerne igang med noget, før jeg mister mere værdighed ved være ledige og bliv hele tiden stillet for spørgsmål : har du fundet et arbejde !

Jeg tænker mig købe noget let sælglige produkter og sælge videre, bare for komme igang med noget

Hvad kan man nemt sælge videre?
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Heysa

Nu er jeg helt ærlig! Som det lyder på dig, er det som om du gerne "bare gerne" vil igang med noget fordi folk hele tiden spørg om du har fået arbejde. Det lyder som om at du er lidt ligeglad med hvad, bare du kommer igang. 

Inden du så begynder på at overveje at starte virksomhed, syntes jeg at (hvis du ikke har gjort det) undersøge hvor meget det kræver at blive selvstændig. Det er noget af det nemmeste at starte en virksomhed i Danmark, men det er noget helt andet at holde den kørende. 

Med mindre du virkelig gerne vil starte en virksomhed, og vil bruge mange kræfter på det og ikke "bare" vil igang med noget, syntes jeg du skal bruge kræfter på at ansøge forskellige steder, eller spørge om der er nogle der kan bruge dig herinde på amino

Jeg håber at du kan holde modet derude, det er nogle hårde tider med arbejde, men at starte virksomhed uden at være forberedt vil nok gøre det værre desværre.

Med venlig hilsen Daniel k. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:35

Hvor i landet bor du?

Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:01
Kbh
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vis er  træt af intet arbejde kan man bare tage alt vikar jobs morgen aviser eller rengøring arbejde på akkord når man kender området eller bruger man i starten længere tid end det fast ingen gider afløser for det giver tit kun 20 kroner i time men det giver tilfredshed man laver et arbejde og vis tager afløser jobs får man måske et fast job der og en lige  pludselige kender du avis ruten eller den arbejdsplads du gør rent på og bruger ikke ekstra tid mere

dog ikke alle steder ledig job med morgen avis job , men man kan også køre til sit job med tog og bus

dog vis kigger rundt er også andre mindste løn job ledig idag så et supermarkedet du får ej mere end bistand hjælpen måske mindre men arbejde kan du sige du har , det giver en glæde nu kan du sige du arbejder alle ønsker ikke et kassedame job det slider en op ,derfor kommer der ledig job der , tag sådan et job og vær stolt nu tager du hvad der er af jobs

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 01:18
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Der var for en tid siden en klog mand, der sagde til mig, at man altid kan tjene penge ved at bukke sig ned efter det, ingen andre gider. Han var/er frugtavler og tjener vældigt ved at sælge sine jordbær til forbipasserende - i sæsonen. Det kræver selvfølgelig lige en mark ....

Jeg vil da anbefale dig at tænke lidt over, hvor du kan noget godt eller særligt, og så gå ind i noget dér. Så hvad kan du? 

I det kvarter, jeg bor, vile folk være vilde efter en handy-mand, der kunne hjælpe med have og småreparationer. Eller vinduespuds. Andre steder kan man sælge hjemmelavet mad til folk, der ikke magter det selv (men det kræver særlige tilladelser). Begge eksempler på noget, alle kunne gøre, men som alle ikke orker/har tiden til. 

Måske ikke noget for dig, men du kan sikkert følge tankegangen. 

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20

Du kan gøre det, at du sætter dig ned på en bænk på torvet, i indkøbscenteret eller hvor der nu passerer en masse mennesker dagligt.

Måske kan du ikke lige starte på produkter, men så ydelser.

Hav blok og blyant klar i tasken. Observér mennesker og prøv at finde ud af, hvad der ville gøre livet nemmere for dem. Hvad har de brug for? Kig også på de handlende og find ud af ydelser, de ikke selv har tid til at udføre.

Er der nogen i nabolaget til at køre indkøbsvarer for de ældre?

Har kommunen brug for nogen til at gå og kigge efter fejl/mangler og rapportere disse til kommunen? Måske er det dig, der skal passe de pligter, kommunen ikke har folk til, og så lave en aftale med kommunen om regningerne. Måske kan du rapportere alt lige fra væltede skraldespande til lygter, der er gået ud.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)