så vil gerne igang med noget, før jeg mister mere værdighed ved være ledige og bliv hele tiden stillet for spørgsmål : har du fundet et arbejde ! Jeg tænker mig købe noget let sælglige produkter og sælge videre, bare for komme igang med noget Hvad kan man nemt sælge videre? |
Heysa
Nu er jeg helt ærlig! Som det lyder på dig, er det som om du gerne "bare gerne" vil igang med noget fordi folk hele tiden spørg om du har fået arbejde. Det lyder som om at du er lidt ligeglad med hvad, bare du kommer igang.
Inden du så begynder på at overveje at starte virksomhed, syntes jeg at (hvis du ikke har gjort det) undersøge hvor meget det kræver at blive selvstændig. Det er noget af det nemmeste at starte en virksomhed i Danmark, men det er noget helt andet at holde den kørende.
Med mindre du virkelig gerne vil starte en virksomhed, og vil bruge mange kræfter på det og ikke "bare" vil igang med noget, syntes jeg du skal bruge kræfter på at ansøge forskellige steder, eller spørge om der er nogle der kan bruge dig herinde på amino.
Jeg håber at du kan holde modet derude, det er nogle hårde tider med arbejde, men at starte virksomhed uden at være forberedt vil nok gøre det værre desværre.
Med venlig hilsen Daniel k. Petersen