Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aliexpress vs Alibaba!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er det bare mig eller er priserne generelt højre på aliexpress end alibaba? 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:58

Aliexpress er mindre partier og somregel sendt DDU, hvorimod alibaba er større partier sendt FOB. - Som hovedregel er alle til at handle med. 

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:06

Jacob Becker:
Aliexpress er mindre partier og somregel sendt DDU, hvorimod alibaba er større partier sendt FOB. - Som hovedregel er alle til at handle med. 

Du siger at når man handler på Aliexpress som regel får sendt sin(e) vare via DDU. Kunne læse mig til, hvad FOB var, men ikke lige DDU, kan du evt. uddybe det lidt?

Men kan forstå så meget at du indirekte skriver, at Alibaba er billigere idet at partierne generelt er større?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 04:01

DDU (Delivered Duty Unpaid) bruges ikke mere, men var en "Light"version af DDP (Delivered Duty Paid)

Idag bliver den normalt erstattet af DAP (Delivered At Place) men check lige op, evt. her

Check altid lige hvilken Incoterm dine leverandører bruger... Der er nogen der bruger ret gamle versioner, sikkert fordi de ikke ved bedre.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 04:07

Kunne ikke lige dy mig for at checke Aliexpres...

Kan se der er flere der umiddelbart sender med China Air Mail, så vil du nok typisk få den med Post Danmark og de opkræver vist 160 kroner i fortoldningsgebyr + told og moms selvfølgelig.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)