Hej Aminoer! Nu har jeg i godt og vel 6 år arbejdet med grafiske værktøjer, heriblandt Photoshop, Illustrator m.m. Dette har åbnet øjnene for en verden fyldt af grafisk arbejde, som jeg i dag lever og ånder for - Jeg har dog ikke haft det helt store at lave, da jeg har haft travlt med at færdiggøre mine studier. Jeg fik derfor et hint om, at jeg kunne oprette en bruger på Amino, og søge efter arbejde herinde, som jeg så har gjort =). Jeg er godt og vel 20 år gammel, målbevidst og pålidelig. Som følge af mit flair for grafisk arbejde, og mine tekniske færdigheder, har jeg tilegnet mig bred erfaring indenfor mit fagområde, og har ubestrideligt ligeså meget at byde på, som de fleste andre grafikere. Jeg vil derfor benytte lejligheden til at tilbyde min hjælp som freelance grafiker, til De derude, som står og mangler en grafiker til at løse diverse opgaver. Har ikke valgt at poste nogle links med mit arbejde herinde, så ville blive mere en taknemmelig, hvis i gad at smide mig en besked eller email, så skal jeg med glæde sende et udpluk af mine referencer. Grunden til jeg har valgt at gøre det på denne måde er simpelthen bare at se, hvor mange henvendelser jeg får, fra folk der viser interesse for mit tilbud. - K.D |
Tilbydelse af grafiske arbejde
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)