Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple vs samsung bærbar 8000 kr.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Emil:

så er en Macbook Pro rigtig fin.

Emil:

der ingen tvivl om, at en Windows-maskine ville være at foretrække.

Undskyld ... det lyder ikke rigtigt som om du ved hvad du snakker om, er det en tastefejl? Eller vil måske være nok så venlig at uddybe grunden til at du stiller "Macbook Pro" op som modsætning til "Windows-maskine"

Mærket på din PC har som udgangspunkt ikke noget med operativsystemet at gøre.

Det har det da.

Når du køber en Macbook, så køber du også deres styresystem. Du kan selvfølgelig købe Windows til også (Hvilket jeg har gjort igennem studerendes MSDN gratis) og køre det på maskinen. Men det er ikke helt uden problemer, da taster osv ikke helt stemmer overens. Det meste bliver dog konverteret meget godt.

Og i øvrigt så bør man citere sætninger fuldt ud, så meningen ikke går tabt. Du citerer mig for at Windows er at foretrække. Det er ikke det, jeg siger, hvis man læser hele sætningen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:49

Hej,

Det kommer til at starte med maget an på hvad du skal bruge den til. Skal du arbejde med grafik/billeder så helt klart mac, men er det bare til almen brug, gælder det vel bare om hvilket styresystem man synes bedst om...

Mvh Anders

funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Emil:

Når du køber en Macbook, så køber du også deres styresystem.

Det er korrekt, men det gør stadig ikke din modsætning til en sandhed, tværtimod underbygger du det modsatte. Lad nu være med at forvirre folk mere end hvad godt er. Desuden kan ingen af os hjælpe fyren sådan rigtigt før vi kender hans behov :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:59

Det er korrekt, men det gør stadig ikke din modsætning til en sandhed, tværtimod underbygger du det modsatte. Lad nu være med at forvirre folk mere end hvad godt er. Desuden kan ingen af os hjælpe fyren sådan rigtigt før vi kender hans behov :)

Hold dog op. Det er da dig, der forvirrer folk ved at skrive, at styresystem ikke har noget med valg af bærbar at gøre.

Hvis du nu lige læser mit indlæg igen, så skriver jeg netop at det handler om, hvad han skal bruge den til. Derfra nævner jeg så forskellige situationer.

Hvor er min modsætning? Modsætningen skyldes udelukkende, at du citerer mig for halve sætninger.

Jeg skiver at Windows er at foretrække til gaming.

Jeg skriver at Apples styresystem er rigtig godt og hurtigt til internet og almen brug.

Jeg skriver derefter, at han skal undersøge om de programmer, han har brug for, også findes til Apples styresystem.

Forklar mig gerne, hvor jeg forvirrer ham. Forklar mig også gerne hvor du ser en modsætning.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:02

Emil:

Forklar mig gerne, hvor jeg forvirrer ham. Forklar mig også gerne hvor du ser en modsætning.

Det her er hverken det rigtige sted eller tidspunkt for mig at undervise dig, jeg tror alle andre end dig fattede budskabet. Stop venligst denne ot. debat.
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:04

Jeg var stor windows fan men blev logget lidt til at købe en macbook pro. Da folk sagde at det er fantastisk og du kommer aldrig til at skifte igen. 

Jeg er stadig windows fan efter et 1 års tid nu, macbook pro er en lækker maskine men til 12000 syntes jeg nu nok at pengene er lidt spildt da du ikke får hvad du betaler for.

Køb du den nye samsung den er fået gode anmeldelser og hvis du samtidig har en android telefon passer det jo fint.

Men som de andre siger, så ved vi ikke hvad du skal bruge den til så det er lidt svært at gennemskue hvad der er det rigtige for dig.

Held og lykke 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Emil:

Det her er hverken det rigtige sted eller tidspunkt for mig at undervise dig, jeg tror alle andre end dig fattede budskabet. Stop venligst denne ot. debat.

I stedet for at bruge 1 post på at bede mig om at stoppe kunne du jo have brugt den til at svare. Det er en debat du selv startede. Du har så oven i købet citeret mig for ting taget ud af kontekst, som jeg ikke har sagt.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 17:09

Mikkel og Emil: Simon (OP) ringede lige - han vil gerne have sin post tilbage.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:09

Frederik Wind Andersen:

Jeg er stadig windows fan efter et 1 års tid nu, macbook pro er en lækker maskine men til 12000 syntes jeg nu nok at pengene er lidt spildt da du ikke får hvad du betaler for.

En Macbook Pro 13" kan fås inden for hans budget på 9000 kr. Hvis han er studerende kan han også få den med op til 900 kr rabat afhængig af skole. Den koster ikke 12.000 kr. 

Dog er det jo stadig mange penge, og jeg er helt enig med dig i at styresystem er en afgørende faktor.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 17:17

Emil:

Øh, jeg har nu heller ikke forstået dit budskab? Synes da det giver fint mening det som Emil skriver.

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)