Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App tracker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tænker på, om det egentlig er muligt at lave en app som kan tracke hvor man befinder sig uden at selve app'en skal være aktiv?

Jeg tænker på, hvis en forsvinder men har sin mobil på sig, at man så kan se hvor vedkommende har gået. Man skal ikke starte app'en op, for at den tracker en, men når man så starter den op, vil den opdatere og vise hele ruten or personen.

Nogen som ved om det er muligt? Så man derfor ikke bruger en masse MB i data, men kun bruger den indbygget GPS i mobilen.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:48

Nej det kan ikke lade sig gøre

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 12:04

Er det noget som koster meget i data, hvis man har den kørende bagved? Hvis du altså har nogen ide om det :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 12:24

http://www.bt.dk/krimi/saadan-fik-sophie-sin-stjaalne-iphone-igen

Jeg ledte efter en anden artikel, men kunne kun finde denne. Der er muligvis lidt du kan bruge.
Læse engang en artikel om hvordan apple sporede dig - konstandt.
Du kunne se hvor i landet eller verden du havde været.

Jeg gik ind på siden og indtastede mit nummer og PIN-kode (mener jeg) og så kunne jeg se ALLE steder jeg havde været. Det holde apple øje med. Den kunne se jeg havde været i KBH, Barcelona  og hvor jeg boede. Det er skræmmende. 

Men det er i hvert fald et eksempel på at man godt kan 'spore' uden at have et program aktiveret. Apple har bare det som funktion i deres smartphones..  

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:29

Hej 

Det er lavet, appen hedder find my iphone. Du behøver ikke åbne den app for at tracke.  

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 12:35

Tak for det petrainvest - nu kender jeg ikke den app, men ved du om man kan se hele ruten for ens iphone..

Eller mht artiklen - kunne du så se alle stederne eller kun bestemte punkter?

Undskyld jeg spørg så meget :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)