Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside, op til denne søde juletid :-)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg vil høre om der er nogen der har tid og lyst til at give mig noget feedback på min webshop. Jeg vil gerne vide hvad i synes om den, herunder om det fremgår tydeligt nok hvad formålet med virksomheden er og hvad produkterne er.

Jeg har lige åbnet den idag, så alle forslag, rettelser, osv. er velkomne. 

Glæder mig til at få noget feedback.

På forhånd tak.

Mvh Jannik

www.stikdåsen.dk

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:38

Hej!

Rigtig flot og imødekommende side - jeg kan rigtig godt lide den!

Èn ting jeg lagde mærke til, var din e-mail-adresse under "Nyheder". "stikdåsen@gmail.com" - jeg er sikker på det bare er en typo, da der står "info@stikdaasen.dk" i bunden af siden.

God fornøjelse!

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:42

Super flot webshop! Det kan du være helt sikker på. Må man høre hvor/hvordan du har fået den fremstille? Og hvor meget du har måtte give for det? Medmindre du selv er geniet bag selvfølgelig Skype-Wink

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 21:51

Mange tak skal du have.

Jeg har rettet min Typo nu, og der er uden tvivl flere, selvom jeg jagter dem.

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 21:53

Også tak til dig.

Siden er lavet af Cyclop Studios, og kan kun anbefale dem. De er super professionelle og der er altid styr på tingene.

Med hensyn til pris, så ligger det i den dyre ende af skalaen, men det er også fordi de har lavet det meste, da det ikke er min spidskompetence.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Hej Aksel :)
jeg ved godt det ikke er feedback direkte til din webshop, men mere en tanke jeg har haft længe til alle former for webshops.

Istedet for at sætte gebyrer på fragt, kort osv. så smæk prisen på varene, det vil sige udregne en procentdel af prisen som svarer til det, det ville koste i fragt og gebyrer og hvis kunden køber for mere således det dækkes 101% så sæt en kode således at når den når dette ryger det uden kundens bevidenhed over og bliver til "bonus" enten i form af bonus på en konto eller at du sender noget ekstra med. ?  

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 22:10

Hej Jess

Det lyder som en rigtig god idé. Er det noget du har erfaring med? Evt. på egne sider?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

Det er ikke noget jeg sådan har erfaring med, har arbejdet med noget bonusafvikling på en webshop, men ikke denne eksakte idé :) 

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 22:27

Det lyder utroligt spændende, må jeg evt. kontakte dig nærmere ang. dette i den nærmeste fremtid?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Har skrevet til dig i en pm så ja det er du :D 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)