Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny fra A-Z, Hjælp!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker som så mange andre at starte egen virksomhed.  Til at starte med skal det kører ved siden af mit  fuldtidsarbejde, og på længere sigt forhåbenligt noget jeg kan leve af. men HVORDAN starter jeg?

Jeg skal naturligvis bruge en hjemmside, den skal ikke være specielt kompliceret eller interaktiv, den skal hovedsagligt bruges som kontakt til potientielle kunder. Derfor er jeg rimelig overbevist om at jeg selv kan lave den, ved hjælp af dvs guider. Men hvilket "program" er det bedste?

Jeg skal bruge et CVR numer, hvordan får jeg det, hvordan med økonomien, er der en omkostning ved at have det CVR nr.  alle snakker om en forretningsplan, hvordan laver jeg den?

Jeg synes der er mange spørgsmål i forhold til hvor simple min ide den er. som skrevet så er jeg ny fra A-Z, håber i kan hjælpe mig

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I starten vil jeg råde dig til, at glemme alt der hedder hjemmeside, shopsystem, betalings gateway osv.

Sæt dig i stedet ned med papir og blyant, og tænk så over hvad du egentlig vil. Det med "at starte et firma" er der så mange der vil. Det lyder tjekket og spændende, og der ligger sikkert mange penge i det. Men de begår tit den hovedfejl, at de køber hjemmeside, shopsystem og så meget mere, uden de egentlig har noget at proppe i den.

Så find ud af hvad du egentlig vil. Vil du sælge bilreservedele, kopholdere eller parykker? Hvordan vil du skaffe tingene, find dig en leverandør. Hvor skal du have lager? Få styr på alle de praktiske ting før du overhovedet tænker på ordet "hjemmeside" igen Stick out tongue

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 21:33

Tak for dit svar. Jeg tror du misforstår hvad jeg skriver. Jeg ved præcis hvad jeg vil, min hjemmeside skal som jeg skriver, udelukkende bruges til kontakt / markedsføring. der skal ikke sælges noget online. De praktiske ting er der styr på det, det er de tekniske ting jeg ikke har styr på.

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:39

På den facon Wink Så har jeg misforstået noget. 

Hvis den udelukkende bare skal bruges til kontakt, så kan en simpel Wordpress side formodentlig gøre det ønskede? Det ville jeg da i hvert fald umiddelbart gå ud fra Skype-Smile

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 22:06

Roal Limkilde:
Jeg skal bruge et CVR numer, hvordan får jeg det, hvordan med økonomien, er der en omkostning ved at have det CVR nr.  alle snakker om en forretningsplan, hvordan laver jeg den?

Hej,

Jeg synes dit bedste bud er at tage forbi http://www.videnpark.dk/raadgivning i Fredericia (hvor jeg kan se du kommer fra). De tilbyder gratis rådgivning og kan svare og hjælpe dig med cvr nr. og alt det.

Ang. teknikken med hjemmesider så er det nok lettere hvis du kommer med konkrete spørgsmål. Alternativt kan du holde øje med amino hvor der tit er gode tilbud på gratis eller billige hjemmesider fra dygtige mennesker der ved hvad de laver :)

Held og lykke!

Steffen

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 22:07

Jeg mener, at det er inde på Virk.dk , at du skal registrere din virksomhed ( få cvr nr) .. Et cvr nr koster absolut intet :). Husk på, at når du har et cvr nr skal du indberette moms - også selvom du ikke har købt eller solgt noget - så skal der blot indberettes 0 inde hos Skat.dk ..

Hvis det blot er en hjemmeside du skal have lavet - dvs intet i form af log in funktion eller ligende, vil jeg evt ku' hjælpe dig i næste uge.. Jeg er igang med uddannelse som Webintegrator og gør mig i html og css. Jeg har blot ingen referencer endnu og derfor gør jeg det gerne gratis :o)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 22:09

Og forresten; en forretningsplan kan du lave her: http://www.startvaekst.dk/forretningsplan

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 22:15

Tak for svaret. et helt konkret spørsmål til hjemmeside, der er mange der snakker godt om wordpress, men jeg har hørt folk inden for branchen at det rent faktisk ikke er et særlig godt program, Spørgsmål hvad er nemt at lære og lave sin hjemmeside på?

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 22:17

Hej Casper det lyder meget spændende. Nej der er intet med log ind eller ligende.det mest interaktiver er at man skal kunne sende en email til mig

Tak for de gode svar!

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 22:24

Hvis det blot er til information og til at komme ud til kunder, kan Wordpress skam godt anbefales. Det er dejlig nemt at bruge, men du kan tilgængel ikke få det helt så custom, som ved at lave siden selv :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)