Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et ledig skrivebord i 4 uger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Att: virksomhedsejer, chefer, personaleansvarlig og leder i københavnsområdet og omegn.

Hej,

Jeg er 26 år og er uddannet butiksassistent i Føtex og var ansat som salgsleder inden mine knæ ikke kunne klare at arbejde i en dagligvare butik længere.

Var så ansat i 1½ år som sortimentsplanlægger på et hovedkontor af en større dagligvarekæde. Grunden flytning var jeg så nødt til at sige mit job op. 

Derfor søger jeg nu nye udfordringer, jeg har i forbindelser med aktivering mulighed for at tilbyde min arbejdskraft på prøve i 4 uger ulønnet og kan samtidig give muligheden for at have mig ansat i op til 6 mdr. med løntilskud.

Jeg er lærenemt, ansvarlig, engageret, deltaljeorienteret, særdeles dygtig til IT og er analytisk anlagt.

Jeg er fortrolig bruger af MS-office pakken, især EXCEL.

Al papirarbejd angående praktikplads skal jeg nok tager mig af.

Er i interesseret i at benytte min arbejdskraft i form af 4 ugers praktik, er i meget velkomme til at kontakte mig pr. mail jergut@gmail.com.

Jeg forventer ingen fast ansættelse efterfølgende, men vil blot holde mig igang, udvikle og få mere erfaringer. Dermed betyder det ikke at jeg siger nej tak, hvis jeg få et jobtilbud.

Så hvis i mener jeg kan være behjælpelig i jeres/din virksomhed, kontakt mig pr. mail eller telefon, så jeg kan sende mit C.V. og anbefaling.

MVH

J.B.

Mail: jergut@gmail.com

Mobil: 4233 2798

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Et geografisk område kunne være fint at få oplyst Smile

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Bor du på nord eller sydsiden af Anholt ? Wink

Tilmeldt 30. Nov 11