Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et ledig skrivebord i 4 uger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Att: virksomhedsejer, chefer, personaleansvarlig og leder i københavnsområdet og omegn.

Hej,

Jeg er 26 år og er uddannet butiksassistent i Føtex og var ansat som salgsleder inden mine knæ ikke kunne klare at arbejde i en dagligvare butik længere.

Var så ansat i 1½ år som sortimentsplanlægger på et hovedkontor af en større dagligvarekæde. Grunden flytning var jeg så nødt til at sige mit job op. 

Derfor søger jeg nu nye udfordringer, jeg har i forbindelser med aktivering mulighed for at tilbyde min arbejdskraft på prøve i 4 uger ulønnet og kan samtidig give muligheden for at have mig ansat i op til 6 mdr. med løntilskud.

Jeg er lærenemt, ansvarlig, engageret, deltaljeorienteret, særdeles dygtig til IT og er analytisk anlagt.

Jeg er fortrolig bruger af MS-office pakken, især EXCEL.

Al papirarbejd angående praktikplads skal jeg nok tager mig af.

Er i interesseret i at benytte min arbejdskraft i form af 4 ugers praktik, er i meget velkomme til at kontakte mig pr. mail jergut@gmail.com.

Jeg forventer ingen fast ansættelse efterfølgende, men vil blot holde mig igang, udvikle og få mere erfaringer. Dermed betyder det ikke at jeg siger nej tak, hvis jeg få et jobtilbud.

Så hvis i mener jeg kan være behjælpelig i jeres/din virksomhed, kontakt mig pr. mail eller telefon, så jeg kan sende mit C.V. og anbefaling.

MVH

J.B.

Mail: jergut@gmail.com

Mobil: 4233 2798

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Et geografisk område kunne være fint at få oplyst Smile

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Bor du på nord eller sydsiden af Anholt ? Wink

Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg bor i københavn, og jeg søger selvfølgelig i københavnsområdet, men omegn er også en mulighed hvis der er en rimelig form for offentligt transport.


@Tobias

Tak for at gøre mig opmærksom på det.


Mvh
J.B.
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JB,

Er du intresseret i at arbejde med salg til supermarkeder? Ville være en klar fordel hvis du beherskede flydende sprogkundskaber i enten engelsk, tysk, norsk eller svensk.

Ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Casper Hinding

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Tak for dit indlæg.

Jeg har ingen erfaring som sælger som sådan, og det var sådan ikke set de job som jeg søgte.

Har dog mødt mange sælger i mine tidligere arbejdspladser, og i visse tilfælder har jeg også været med til at forhandler med de store.

Jeg er åben og spændt for at høre hvad det går ud på. Derfor må du gerne skrive mig en mail om din virksomhed, din/jeres målgruppe og produkter.

MVH

J.B.

Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg beklager de mærkelige afsnit(layout) i den oprindelig indlæg, det skete efter at jeg rettede indlægget fra min telefon, jeg ved ikke hvordan det skete.

Man kan åbenbart ikke rette sine indlæg i Amino.

Igen jeg beklager.

MVH

Jerome

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)