Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør vi nu? Feedback ønskes.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lading
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Fra  Todbjerg Busser Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har fået lavet en, efter egen mening, ganske fornuftig side og nu er det jo nærliggende at læne sig tilbage i sofaen, meeen jeg ville nu rigtigt gerne høre jeres mening, håber på lidt konstruktiv kritik mht. brugervenlighed, design m.v.

Har læst en hel del omkring SEO her på sitet, men er desværre kun nybegynder på dette område, er lidt i tvivl om det er lavet godt nok, hvad mener i?

Siden hedder http://todbjerg.dk/ men link på andre sider henviser til www.todbjerg.dk som er sat til at pege på http://todbjerg.dk er dette et problem?

Mvh

Peter

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:03

Hej Peter,

Jeg er på ingen måde SEO-ekspert.. Desværre..
Min erfaring fra et bredt kendskab til websites siger mig, at det ikke er et problem :)

Det er en pæn side I har fået jer - og det ser ud til at være opsat fornuftigt iforhold til google-venlighed. Og med gode små detaljer rundt omkring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

Det er klart en prof side.

Jeg vil bare anbefale jer kraftigt at overveje en større font, for den nuværende er for lille efter min mening.

I princippet mangler I et CVR-nummer under Kontakt...

Fra Lading
Tilmeldt 28. Nov 11
Fra  Todbjerg Busser Skrevet kl. 23:16

Hej Jonathan og Poul, tak for indlæg.

Det med font størrelsen har du da ret i, nu har man kigget på siden i timevis, uden at tænke over det og nu ser man kun det! 

Det manglende CVR nummer er egentligt bevidst, da vi har flere af dem, var tanken at de nok ville skabe mere forvirring end gavn.

Mvh

Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:43

rigtige flot side tillykke med det Big Smile

titlen udnyt google viser op til 67 tegn lige nu meget kort og ikke ret meget beskrivende titlen

frem med cvr nummer på kontakt siden det giver troværdighed

giv alle billeder titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 01:31

Hej Peter,

I bør bl.a. nok få optimeret jeres sidetitler og så få lavet noget tekst på siderne, som passer med den tilhørende sidetitel.

Et eksempel:
http://todbjerg.dk/tilbud/

Det er nok de færreste som google'r "Få et tilbud fra Todbjerg Busser". Muligvis kunne en sidetitel som eks. "Billig buskørsel - få et tilbud her" eller lign. være en bedre mulighed. Men i skal nok igang med at lave en søgeordsanalyse, for at se, hvad det egentlig er, der bliver søgt på, når folk vil i kontakt med et firma som jeres.

Herudover har i simpelthen brug for flere indgående links til jeres side, for at blive synlig på google. Både links til forsiden og links til undersider. Husk fornuftige og varierende ankertekster.

Tag et kig på http://www.seo-lex.dk/ - her finder du en super bog om søgemaskineoptimering. (Ser dog ud til, at sitet en nede lige nu! Rosenstand, er det salget af din nye bog der overbelaster? Smile )

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:19

Kenneth Wellin:
(Ser dog ud til, at sitet en nede lige nu! Rosenstand, er det salget af din nye bog der overbelaster? Smile )

Næ - det skulle kunne holde til det, selvom der godt nok er run på. Men jeg kan se, at også cygnet.dk (der har lavet sitet) er nede, så det er nok hele serveren :-(

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:04
Fra Lading
Tilmeldt 28. Nov 11
Fra  Todbjerg Busser Skrevet kl. 13:08

Hej Mikael/Kenneth, tak for input, dejligt, så er der lidt at arbejde videre med!

Mht. billede titler, kan man ændre selve billedfilens navn i WP efter at de er uploadet?

Tags = Alternate text + Description eller hva?

Mvh

Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:16

det var så lidt give endelig feedback når der er opdateret med dette her så vi igen kan give feedback jeg vil i hvert kigge der igen med nye øjne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)