Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor søger man skribenter

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at starte et nyt fodboldsite, og skal bruge nogle skribenter som vil skrive for hjemmesiden, så der kan komme en masse indhold. Jeg er dog i tvivl om, hvor jeg skal poste "stillingsopslaget". Her er næppe mange med den store interesse for at skrive om fodbold, og bold.dk tillader det ikke på deres forum. Har i nogle gode ideer?

Venlig hilsen 

Sønderjyden

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 17:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sønderjyden

Tag fat på Martin fra SEO-tekster.dk

Det er skarpe priser og de leverer gode artikler....

Der kan du helt sikkert få en aftale om levering af et antal artikler om ugen... 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 21. Nov 11
Skrevet kl. 17:06

Hej Carsten

Tak for tippet. Sitet skal du bevæge sig i en helt bestemt retning, og skal nærmest fungere som en form for nyhedsside, så jeg vil gerne være i kontakt med mine faste skribenter så ofte som muligt. Opslaget ser således ud:

Jeg er igang med at starte et nyt seriøst fodbold-site. Sitet hedder TopFodbold.dk og vil primært bestå af blogs

og andre spændende artikler. Hos TopFodbold er det ikke vigtigt, at vi er først med alle de store nyheder. 

Det er knap nok sikkert, at vi gider skriver om dem. 

Istedet ser vi eksempelvis på, hvad nyhederne betyder for fodboldverden, og kommer med grundige gennemgange af kampe, klubber eller spillere.

For at blive skribent på siden skal du have et godt sprog, gode grammatikevner 

og en stor indsigt i dansk og international fodbold. 

Hvis du er interesseret, er du meget velkommen til at skrive en mail til:

Topfodbold@live.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:07

Er det gratis skribenter, du søger?

Tilmeldt 21. Nov 11
Skrevet kl. 17:09

Ja, det vil det nok være. Jeg ved at der findes mange, som vil være interesserede i at gøre det gratis, hvis de på den måde kan få deres blogs og meninger udgivet. Jeg mangler bare lige at finde dem til dette projekt.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 17:15

Okay

Så held og lykke med projektet, de findes helt sikkert derude og det gælder om at blive ved med at gøre opmærksom på det. 

Hvis du gerne vil have opbygget en artikeldatabase, vil jeg nok foretrække den anden løsning først og så efterfølgende få fat i skribenter, der kan se det som en hobby.

Mulighederne er mange og kommer helt an på, hvad du gerne vil med dit site :-)

Mvh
Carsten 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske du kan kontakte forskellige fanklubber eller som du selv nævner blogs om samme emne. Mange aviser har held med at finde sportsmeddelere, men når man ikke har "et navn" er det ikke så let.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 17:22

Majbritt Jacobsen:
Måske du kan kontakte forskellige fanklubber eller som du selv nævner blogs om samme emne. Mange aviser har held med at finde sportsmeddelere, men når man ikke har "et navn" er det ikke så let.

Skide god idé, oven i det, er der mange mere eller mindre officielle fansites, der også har mange brugere. Det kunne være interessant at få fat på dem, AaB har 2 forskellige lidt større forums, blandt andet debatside.dk og AaBfan.dk Prøv at høre der, om der kunne være interesse fra nogle af dem...

Ja så blev mit tilhørsforhold til fodbolden også afsløret... :-)

Carsten

Tilmeldt 21. Nov 11
Skrevet kl. 17:29

Super god idé. Jeg har forsøgt på fodboldforum.dk, men der er ikke meget aktivitet længere. Det vil jeg prøve. Jeg vidste, at i kunne hjælpe ;)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:40

Hej Sønderjyden,

Jeg har en del erfaring med at få frivillige skribenter ind omkring mine projekter, heriblandt fodboldsider, men det er ikke nemt.

Det er de færreste fora, der tillader, at du opretter indlæg og søger skribenter simpelthen, fordi der er så mange, der konstant søger skribenter, så det støjer for meget i deres debatter.

Derfor er mit bedste råd, at du får bygget et godt fodboldsite op alene - eller med hjælp fra få andre - i første omgang.

Når jeres fodboldsite så er vokset sig endnu større, og I har et stort antal af daglige besøg, så kan I begynde at søge skribenter enten direkte på jeres egen side, via de sociale medier eller på de forskellige steder, hvor folk tager deres journalistuddannelser.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)