Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med behandlere søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Fra  Sundberg Grafik Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du selvstændig psykolog, psykoterapeut, coach, clairvoyant eller lign. så kunne du måske være interesseret i et samarbejde med www.detknustehjerte.dk

Det er et netværk for mennesker der af en eller anden årsag har mistet den de elsker og som derfor føler sig alene og fortabt. Netværket er tænkt som et sted for både brugere og behandlere, et sted hvor brugere kan søge hjælp, både hos andre i samme situation – men også hos professionelle behandlere.

Netværket er helt nyt, og derfor ikke annonceret i medierne endnu. Jeg vil gerne have lidt mere “fyld” på siderne før jeg går til pressen. Men jeg annoncerer lige nu i det små på facebook, og allerede nu har 20 meldt sig ind. Der er uden tvivl brug for et sted for knuste hjerter – det kan jeg se på interessen indtil nu.

Der er desværre ingen penge i projektet til betaling, men hvis du melder dig ind og deltager i debatter m.m. så får du automatisk link til din egen www.firmaside hver gang du skriver – og dermed “gratis” annoncering. På sigt vil jeg rigtig gerne kunne tilbyde at brugerne kan betale for online-konsultationer hos en af de behandlere der ønsker at deltage. Men alt starter jo med begyndelsen.

Netværket er baseret på en lav abonnementsbetaling, ganske enkelt for at undgå at uvedkommende ødelægger en seriøs og ofte sårbar dialog. Alle kan læse, men kun betalende brugere kan deltage i debatterne.

Her i opstartsfasen koster 1, 3 eller 6 måneders medlemsskab kun 1,- (af tekniske årsager kan jeg  desværre ikke gøre det helt gratis) – men jeg håber det går :)

Baggrunden for netværket er min egen historie, som næsten kom til at koste mig livet, indtil jeg fik hjælp af en rigtig god psykolog. Men i de første forfærdelige dage, søgte jeg igen og igen på nettet for at finde andre i samme situation og fandt dem spredt ud over mange, mange sider. Derfor besluttede jeg mig for at lave et sted for alle der har mistet. Du kan læse lidt om min historie på min blogwww.detknustehjerte.dk

Jeg håber på din opbakning, og skriv meget gerne til mig hvis du har ideer/ønsker/forslag til ændringer, eller hvis du har spørgsmål til et eventuelt samarbejde.

Mange hilsner
Berit
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)