Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kræver det at åbne en butik?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er meget intersseret i at åbne en butik her i københavn.  Jeg har fundet nogle bukser i serbien jeg beundre og har fulgt med i deres collection i 2 år nu. indtil videre er jeg rimelig begejsret for det jeg har set og har spekuleret på om det er mulig jeg kunne åbne en butik i danmark. for de bliver produceret billigt i serbien og her ville man kunne få en fornuftig pris for dem..

Men hvad kræver det at åbne en butik. både penge mæssigt og papir mæssigt, og især med skat 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denisa

Først og fremmest skal du have lavet en forretningsplan, ikke nødvendigvis den helt store model, men en detaljeret beskrivelse af den påtænkte forretning. Dernæst et etableringsbudget (hvad skal der til for at komme frem til åbningsdatoen) og et drifts- balance- og likviditetsbudget der går fra etablering og frem.

Hernæst skal du gøre op med dig selv under hvilken form virksomheden skal drives. Som enkeltmandsvirksomhed eller i selskabsform?

Hvordan skal etablering og drift finansieres?

Da der er tale om produkter som jeg formoder ikke er på det danske marked i forvejen, kunne det også være en ide at indhente nogle prøver som du kune få en vurdering af fra potentielle kunder.

Sidst men ikke mindst skal der foretages registrering af forretningen hos myndighederne.

Dette var en ikke udtømmende liste :-), men indeholder dog mange af de væsentlige ting.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)