Jeg har brug for et firma som kan trykke de der "foldere" som sidder rundt om normale dvdboxe samt kan trykke billeder på en cd, nogen der kender firmaer der kan gøre dette og også i forholdsvis små oplag (250+)? |
// Anders.
Jeg har brug for et firma som kan trykke de der "foldere" som sidder rundt om normale dvdboxe samt kan trykke billeder på en cd, nogen der kender firmaer der kan gøre dette og også i forholdsvis små oplag (250+)? |
// Anders. |
Som Anders vil jeg henvise til LaserTryk.dk, som jeg vil anbefale til dine foldere. LaserTryk er også godt hvis blot du vil have labels på dine cd''er (papir/klistermærker), men her vil jeg i stedet anbefale at du får trykt direkte på mediet. Det kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge det til, om det kan svare sig. At få trykt direkte på cd''er/dvd''er er en del dyrere, men det giver et bedre resultat og et mere eksklusivt look. Til tryk på cd''er og dvd''er kan jeg anbefale Trykkeriet Pedahl: http://www.trykkeriet-pedahl.dk/p35.asp#CDogDVD%20Thermal%20labeltryk (De hed tidligere Hedahl) Alternativt til at få andre til at trykke på cd''er og dvd''er for dig, er det nu om dage muligt at købe normale printere der kan trykke på sådanne medier også. Jeg har fået en billig HP PhotoSmart i D5100 serien, som jeg er tilfreds med. Det bliver ikke helt så eksklusivt som at få det trykt på af firmaer (som bruger det der kaldes Thermal tryk), men jeg synes det er et rimeligt alternativ, som jeg selv bruger grundet jeg kun har brug for mindre oplag. Min printer købte jeg i A-Z/Bilka til omkring 800 kr. cd''er til at trykkes på kan fåes til 1-2 kr./stk. Udover Trykkeriet Pedahl kan jeg anbefale: AirPlay - www.airplay.dk Hvis du derimod selv vil have en printer beregnet til at lave masser af tryk på cd''er og dvd''er, er det Rimage du skal have fat i (www.rimage.dk). Jeg håber dette besvarede dit spørgsmål og gav dig lidt ekstra overvejelser. |