Kom endlig med noget HÅRD kritik! Her er linket --> Global Cafe Marketing |
Som man råber i skoven, får man svar, så du får det altså på dansk, hr. Hobbs!
Banneret øverst virker meget blegt - bleak er måske det engelske ord for det.
Når jeg hover med musen hen over menu-linjen, popper et grønt farvet felt, men det går ned over den røde linje - er det meningen? Se figuren herunder. Jeg bruger Chrome på XP - ved ikke, om det gør en forskel.
Sætningen "We have helped more than 1500 restaurants and cafes throughout the world boost their sales and profits" - sæt punktum til sidst som i linjen oven over - eller også fjern punktummet i linjen her, hvis det er meningen, at det skal være bullet points.
Nederste afsnit, hvor overskriften siger "Why should you stay on..." er det i hvert fald bullet points, så fjern punktummerne i de to øverste items.
Jeg kan godt lide dine tekst-afsnit. Du kan eventuelt prøve at indramme de enkelte afsnit for at gøre det nemmere at skelne afsnit fra afsnit.
Jeg ville nok vælge en anden font end Times New Roman, eller hvad det er, der er valgt. Verdana, Arial eller Tahoma ville jeg vælge.
Jeg kan godt lide fotoet på forsiden, fordi det ligner en person, der rigtigt examinerer maden. Fint!
Jeg synes, du skal prøve med flere images/fotos.
På Contact-siden ville jeg nok prøve med en respons-tid på mindre end 48 timer! Du fornærmer potentielle kunder! ASAP er bedre, og du skal helst ned under 24 timer...
Dette gælder også på siden "Join Now!"
UNder "What do we do" står der "No more uncertainties of if that advertisement...". Er det korrekt, eller er der smuttet noget med "of if"?
FYI, jeg trykkede på About GCM, men fik Not found.