Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket navn fanger eller er bedst...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

work4holiday.com eller seasonjob.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:06

synes den første vil give mig mest tanke om et arbejde jeg tager for at tjene til min ferie, den anden som et job jeg tager for en kort periode (jordbærplukker)

Da jeg ikke ved hvad du vil, kommer jeg ikke så meget nærmere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:08

Det ville være nemmere at svare på, hvis du beskrev dit koncept eller linkede til din evt. hjemmeside. :)

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 23:37

Se aller øverst :-)

http://www.amino.dk/forums/t/144398.aspx?#974199

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 23:37

Se gerne øverst oppe :-)

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 23:38

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 23:40

Har du ikke fået min mail? Du kommenteret ikke rigtigt på den?

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 00:16

ja jeg har modtaget svar via mail.

Men jeg sidder nu igen efter, at have vendt ideen her inde på Amino med den smag i munden af, at det hele igen bare løber ud i sandet og går i glemmebogen ind til jeg igen får lysten til, at spørge folk om hvad de mener om ideen.

Det er derfor jeg har brug for en/flere, der kan sætte noget i gang.

Men det jeg konkret ved nu er altså, at jeg skal bruge en der kan lave hjemmeside (php) og seo.

Jeg har i dag skrevet til Kbh. kommune erhvervscenter og bedt dem om rådgivning da jeg ikke rigtig får noget konkret svar gennem Amino.

Endvidere har jeg en dialog med Jesper Buch (stifter af Just-eat.dk), men han har sendt ideen videre til Ungarbejde.dk.

Dette er jeg dog ikke meget for da jeg er bange for, at 3 part skal tage ideen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:34

Sander pennerup:

Endvidere har jeg en dialog med Jesper Buch (stifter af Just-eat.dk), men han har sendt ideen videre til Ungarbejde.dk.

Hvis du er bange for, at nogen stjæler din ide, så skulle du nok ik have lagt den til frit skue på the wild wild web... 

Iøvrigt så skynd dig at købe begge domæner inden en hurtig domænehaj spiser dem før dig...

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 07:19

Sander pennerup:
Men jeg sidder nu igen efter, at have vendt ideen her inde på Amino med den smag i munden af, at det hele igen bare løber ud i sandet og går i glemmebogen ind til jeg igen får lysten til, at spørge folk om hvad de mener om ideen
- Jeg synes du skal i stedet, for at tænke så meget over det hele, skal du ser at komme i gang. Jeg har i hvert fald givet dig mine bedste guldkorn, da jeg så projektet som værne en rigtig god ide. Jeg får selv lyst til at starte. Så se og kom ud, og få lavet et overblik, over hvad der skal ske og hvad du skal i gang med. Jeg må ærlig indrømme, hvis du ikke ser at komme i gang, så er der garanteret flere der vil se ideen og prøve den af! MEN. . . man skal ikke lade sig blive skræmt af dette. Heller se det det som en god udfordring og sige til sig selv, jeg er den bedste! 

Tag og stil et møde op, også kan jeg hjælpe dig i gang.! Det lære jeg nemlig også en hel del af!

Sander pennerup:
Men det jeg konkret ved nu er altså, at jeg skal bruge en der kan lave hjemmeside (php) og seo.
- det skal du nok, men du skal sandelig også bruge meget mere, du virker enormt tøven på det hele, og bliver måske forvirret over hvad en masse siger til dig. At få en god ide og følge den til dørs, er et tur i ruchebanen, der er op og nedture, men forhåbentlig bliver det for det meste en op tur.

Sander pennerup:
Endvidere har jeg en dialog med Jesper Buch (stifter af Just-eat.dk), men han har sendt ideen videre til Ungarbejde.dk
- det er rigtig godt at snakke med de folk der har succes og kender en del til faget! Jeg har selv brugt Martin, som egentlig ikke helt var så hooked på min ide, men derfor ser jeg det stadig som en god ide, og skal en dag også prøve det af. ( jeg taler om helt andet projekt jeg har haft i tankerne). Igen ik noget med at gemme dig i krogen. KOM UD OG KOM I GANG!

Sander pennerup:
- Martin T, fortæller i et af hans videoer på Youtube, at han mener ikke man skal være bange for at en stjæler ens ide. Prøv at find den eller spørg efter den, den er rigtig god! 

Til slut vil jeg ønske dig alt held og lykke, og dette er ikke skal ikke omfattes som en trussel, men mere som et spark i røven - HVIS DU IKKE KOMMER IGANG, SÅ GØR JEG DET!!!! he he he Skype-BigSmile

Kan du have en skøn dag! 

Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)