Jeg sidder med en anden Amino som skylder en pæn slat penge for noget tekstarbejde, egentlig gider jeg ikke bøvlet med inkasso etc. i den her sag er det bare et så højt beløb at jeg ikke bare kan ignorere det. Så først og fremmest vil jeg gerne høre hvad man kan regne med at få hvis man sætter inkasso på sagen? Dernæst så overvejer jeg bare at lave selvtægt og smide teksterne på et ubrugt domæne for at lade dem give DC da han har smidt dem online. Men vil det overhovedet have nogen effekt, eftersom de blev lagt på hans sider først? Sidst men ikke mindst, så ja, har sendt rykker(e), mail og prøvet at ringe til personen, men der er ingen svar - kan dog se at han er aktiv herinde + på Facebook og online på Gmail, så må konkludere han bare bevidst har valgt at blokere mig. Tak for svar på forhånd, og hav en fortsat fantastisk Mandag |
Manglende betaling strategi,
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Det er surt når kunderne ikke betaler. Send ham rykkere. Du kan find både eksempler herpå, og råd omkring hyppigheden heraf ved smpel søgning på Amino. Betaler han ikke, så fortsæt inkasso ved advokat. Du kan også overveje med det samme at overdrage sagen til en anden. Her på Amino er der feks Advokat Jacob Tøjner eller Per Mathiesen der tilbyder deres assistance. Jeg har ikke noget kendskab til deres service, men det kan være et forsøg værd. |
Hej Mortensen, Tak for svar :-) Men havde en formodning om at sagen bare skulle bringes op og så ville der ske noget, hvor jeg så havde ret, så satser på pengene kommer ind på normalvis alligevel! |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Ellers er de andre heerer en mulighed! |
Hej Martin, Vi vil gerne hjælpe dig med at få dine penge hjem - du er meget velkommen til at kontakte mig på tlf.: 70 20 2084
Mvh. Thomas Tingleff |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)