|
Følg rådene her ( det vil maximere din succes med jeg ved ikke hvor mange procent..) |
Lad mig høre, hvad du mener om blogindlægget. Her, eller på bloggen.
Debat
|
Følg rådene her ( det vil maximere din succes med jeg ved ikke hvor mange procent..) |
|
Lad mig høre, hvad du mener om blogindlægget. Her, eller på bloggen. |
|
Hej Flemming Mvh Carsten |
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
|
yep, Carsten det er rigtig. At udvikle sin egen arbejdsmetode er centralt. Jeg kan, i et inspireret hjørne, ryste en artikel/indlæg ud af ærmet, og skal bare gå korrekturgang efterfølgende. Andre gange skal det arbejdes frem før indholdet har fundet sin form.. Jeg tror meget på den og bruger meget, at søge inspiration hos andre brancher og iværksættertyper. Der kan ligge guldklumper af inspiration på det fede on-line kursus, eller video-lessons, you-tube- og foredrag ude i byen. Isolation som skribent rykker ikke rigtigt... |
|
Det kan der være noget om, synes nu ikke det gør så meget :-) Finder inspiration i min fantasi, krydret med facts, det giver teksten liv...Inspiration kan findes overalt, når man er ude at gå, ved at sidde i hallen og se knægten spille håndbold, en dialog med kæresten om emnet osv. osv. Ideer kommer frem overalt, det er med at holde fokus og få de bedste ideer ned på papiret. |
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
|
ja, det giver mening. Jeg gør det at lave meget forskelligartede skriveopgaver, for at udvikle mig mest muligt. Tekster på engelsk ( salgsbreve, brochure, affiliate m.m.) Og tekster på dansk, nyhedsbreve, pres.med., blogs,. På den måde går jeg ikke død i at lave 1 ting, men finder ny viden konstant. |