Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - hvordan får jeg etableret en betaling hvor kvittering gives med oplysning om brugernavn og password.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grevinge
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jer har en oplysningsside, hvor jeg vil tage penge for at kunder kan besøge siden -

www.copenhagentouristguide.yolasite.com

Jeg har forsøgt at finde en løsning, hvor kunden betaler og får en kvittering tilbage med oplysning om et brugernavn og et password (fælles for alle kunder) 

I mine web-shops, har jeg kørt med paypal betalinger, som har fungeret udmærket for almindelige varer - Paypal kan kun tilbyde betalinger hvor der dannes et nyt brugernavn og et nyt password for hver betaling, men min ide er at bruge et fast brugernavn og fast password for feks. 14 dage ad gangen.

Jeg har brugt Yola til mine web-sider og web-siderne er udformet på engelsk og henvender sig til udenlandske kunder. Yola kan ikke håndtere forskellige brugernavne og passwords.

Er der nogen der har en ide til, hvordan jeg kan strikke en løsning sammen.

Projekt 2 er en ganske ordinær bog - er der nogen der har kendskab til en web-shop, der kan håndtere download af filer ? automatisk, efter betaling - bogen foreligger i PDF format.

Jeg har kørt mine web-shops i Shoppinnet, som har fungeret 100% tilfredsstillende - her er der tale om fysiske varer. Jeg har kombineret web-shop med Paypal. 

Jeg havde regnet med at køre bogen ind i Shoppinnet, men har lige fået oplyst at de ikke længere har automatiske oversættelser på deres web-shops, hvorved jeg ikke kan bruge dem til dette projekt, idet bogen er udfærdiget på engelsk, og henvender sig til udenlandske kunder.

Som I kan se, er jeg mest glad for gratis løsninger - dem jeg har, kører perfekt, uden månedlige betalinger og paypal kun i forbindelse med betalinger.

Er der nogen der har en ide ?

Med venlig hilsen

Marie

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:17

kort og godt:

Du kan ikke have ET fælles login som er tidsbegrænset for den enkelte bruger - så du skal kigge på en anden from for løsning.

Der findes nok nogle plugins til WP/Joomla der kan håndtere opgaven, men der kræves en del for at få en løsning op at køre, og med mindre du selv er lidt af en Nørd, må du nok til lommerne for at få udviklet en tilfredsstillende løsning.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Grevinge
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 01:40

Hej J. Deleuran - tak for din respons.

Jeg vil ikke have individuelle tider for skift af password  - jeg vil ændre alle samtidigt - dvs. der er nogen der vil have det samme password nogle få dage, indtil de er inde som alle de andre - Ændrer det situationen ?

Med venlig hilsen 

Mogens

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:44

Hvorfor vil du gøre det mere besværligt for brugerne hvis du ændre deres password? Hvorfor vil du ikke lade brugerne have deres eget login?

Når du laver sådan noget så sæt dig ind i brugernes sted. Hvordan vil du selv have det som bruger?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Grevinge
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 00:19

Hej Niels.

Du har selvfølgelig ret i, at det var bedre med individuelle logins - men jeg ser meget på omkostningerne, idet adgang til siden er ganske billig, for at få så mange til at købe som muligt.

Det kan også være at jeg ikke vil ændre i password - det vil tiden vise. Hvis jeg kan konstatere misbrug, så må jeg ændre.

Tak for din kommentar

Med venlig hilsen

Mogens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)