Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl eller ikke Fejl

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo det jeg har på min hjemmeside er ikke dyet det du mender er det jeg sage med vis jeg skylde have lavet det der med teksten jeg har ikke så maget forstand på alt det der med hjemmeside at gør men undskyld vis der er nogen der er blevet sur på mig

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:35

Kenneth jeg er ikke sur, men min pointe er, at det er de færreste ting der er gratis, og hvis du synes at det er dyrt at få lavet det du beder om at få lavet, og du derfor gerne vil have det gjort gratis, så må jeg gå udfra at du også synes at det er ok at jeg får dine varer gratis, det var såmænd bare det jeg mente, men der er ingen der er sure.

Den tekst du skal have lavet er det dine handelsbetingelser ?

When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 17:43
Hej igen Jonas Søndergaard Pedersen nej det er ikke lige handelsbetingelserne i nu men det er det jeg har til at stå på Kontakt os og  Forside og så Produkter under de 3 der men jeg ved godt at med at det ikke er gratis
Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Skrevet kl. 17:49
Jeg kan ikke rigtig se at der er så meget der er stavet forkert, men jeg synes bestemt at du skulle gøre forsiden mere spændene, kig lidt på hvad andre har lavet, og få nogle gode ideer til hvordan din forside evt. kan se ud, derudover er det en god ide at skrive med lidt mindre bogstaver, hvis du kunne skrive mere detaljeret omkring dine varer, for eksempel lidt flere tekniske detaljer eller om der følger batterier med bare et eller andet som vækker kundens interesse:)
When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 18:14
Hej Tommy vi tjener ikke noget vider på dem
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 18:17

Hej igen Jonas Søndergaard Pedersen skal jeg lave det minder kun på forsiden eller hvad og hvad siger du til mit logo det er ikke så godt er det eller skal jeg have et andet havd siger du

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Skrevet kl. 18:37
Ja med hensyn til logoet synes jeg at det skal laves om, men jeg er ikke designer så det må andre svar på, men de store bogstaver er lidt voldsomme, giv hellere en præsentation af virksomheden på forsiden og fortæl kunderne hvorfor de skal handle hos coolshop, det råd jeg vil give dig er at der findes ikke nogen der kan noget til at starte med, men man kan lærer alt, det er bare at klø på, held og lykke fremover Kenneth
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)