Hej Aminoere!
Alle mine tidligere projekter er hver eneste gang gået i vasken.. Men nu skal det være! Jeg vil starte en blog, som jeg har fået en smule hjælp til at få… Bloggen skal indgå i mit iværksætter liv, andres iværksætter liv og des lige! Jeg ku vildt godt tænke mig at lave podcast’s og sådan, men mangler ressourcerne til det :-’) Derfor tænkte jeg indtil jeg får råd til udstyret til podcasts om nogle gad og hjælpe mig med diverse ting, f.eks. blive interviewet hvor det er spørgsmål jeg sender hvor personen så svarer, og ting som det? Alt hjælp søges, da det projekt her har været en ivrig ting at komme i gang med for mig! Jeg ved godt jeg ikke skal forhaste mig med diverse ting og sager, men nu vil jeg altså til at kickstarte mig selv til at starte! Man sidder vel altid med store drømme om at ende som selveste Martin Thorborg og sådan! Men bloggen skal også hjælpe andre unge/ældre iværksættere/selvstændige! De spørgsmål jeg spørger om skal kunne give et indtryk af hvad og hvordan det er at være iværksætter inden for den branche og sådan! Det var sådan lige lidt..
- Mads Grønning |
Du kunne få inspiration fra pottercut.dk
Godt koncept du har! Respekt for det :)