Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deeplink eller internt link (affiliate)?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg arbejder nu her på min 3-4 dage gamle affiliate side, og mangler nogle råd fra jer gavnede affiliate-hoveder. I tabellen på forsiden billig-protein-pulver.dk skal jeg så deeplinke direkte til produktet på sælgerens side, eller skal jeg lave mine egne sider, hvor jeg uddyber og forklarer lidt mere omkring produkterne. Eller hvad mener I? :-)

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at du har et alt for stort felt, til "produkt". Har du overvejet at lave det til "information" og skrive en kort tekst om produktet, eller "facts" og skrive lidt om det - det vil hjælpe både dine besøgende, og dine placeringer på Google.  Derudover synes jeg at tabellen skal rettes til - man mister meget hurtigt interessen når man ser en tabel, hvor designet på den, ikke er helt perfekt - ikke sagt at du skal bruge en masse penge på at lave tabellen om, men du kan prøve selv at gå ind og rette lidt i den, hvis du kan lidt basic-kode.

Så synes jeg, at du skal linke direkte til forhandleren, fra din tabel, men arbejd lidt mere på tabellens udseende, så skal siden nok blive god :)

.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)