Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 årig leder efter et godt webhotel.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude.

jeg skal til at starte min første webshop, og skal derfor bruge et webhotel.

jeg har kigget lidt på golden planet, og prøvet deres demo.

jeg ville lige høre om nogen af jer, har erfaringer med goldenplanet, eller forslag til andre webhoteller der er bedre. jeg har kun 2 krav, og det er at det skal være nemt, og det skal virke godt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:49

pretashop det er i hvert fald let og det kan du ligge på alle alm webhotel php

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Off topic:
Hvorfor er det vigtigt du er 15 år? Big Smile 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til Emil Kroer:

jeg havde først en overskrift, og fik ikke nogen svar faktisk slet ingen visningere, så jeg ændrede den.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 14:53

mikkel:

tak for svaret tjekker det straks.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 14:57

Det kommer an på din kapital.

Har du råd til det skal du helt klart gå efter at få lavet en webshop i prestashop eller lign. Har du ikke lige 5-10000 er enten goldenplanet eller dandomain udemærket valg. 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 15:08

Da dette projekt mest er for at få erfaring, vil jeg gerne selv sætte den op, men stadig sådan at jeg ikke køre død i det. men det lyder til at golden planet kan bruges tak for hjælpen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:10

Jakob Nissen:

Har du råd til det skal du helt klart gå efter at få lavet en webshop i prestashop eller lign. Har du ikke lige 5-10000 er enten goldenplanet eller dandomain udemærket valg. 

1 år dandomain 373,75  kr x 12 =  4485

alm webhotel flere eks meebox høj op til 9,95 X 12 = 119,4 kr

efter 12 md koster det mere hos dandomain nu er det med iværksættere de tænker tit ikke kort sigtet

vis betaler en 5000 kr og du får webhotel med mere plads end 200 mb hvor du ikke kan ligge bare et par 1000 billeder på siden fordi der ikke er  plads til alle så kan du altid købe ekstra plads hos dandomain men det koster penge hos webhotel få du typiske 1 gb til 10 gb plads altså langt mere plads til en billigere pris

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 15:18

Mikael christiansen:

Jakob Nissen:

efter 12 md koster det mere hos dandomain nu er det med iværksættere de tænker tit ikke kort sigtet

vis betaler en 5000 kr og du får webhotel med mere plads end 200 mb hvor du ikke kan ligge bare et par 1000 billeder på siden fordi der ikke er  plads til alle så kan du altid købe ekstra plads hos dandomain men det koster penge hos webhotel få du typiske 1 gb til 10 gb plads altså langt mere plads til en billigere pris

Hej Mikael.
Ja det har du selvfølgelig ret i. Men hvis man ikke har pengene 5000 kr. til selve webshoppen, vil jeg stadig mene at man kan starte med at betale en 3-400 om måneden og forhåbentlig få gang i ens webshop således at der efter kort tid bliver råd til sin egen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:23

Jakob Nissen:

Mikael christiansen:

Jakob Nissen:

Hej Mikael.
Ja det har du selvfølgelig ret i. Men hvis man ikke har pengene 5000 kr. til selve webshoppen, vil jeg stadig mene at man kan starte med at betale en 3-400 om måneden og forhåbentlig få gang i ens webshop således at der efter kort tid bliver råd til sin egen.

man betaler 12 md for ud så det er ca samme pris  steder skal man have alle penge nu

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)