Hvorfor måtte jeg ikke det ?
Tilmeldt 10. May 09
Hvor blev mit indlæg af med julemanden ?? hvorfor måtte jeg ikke skrive det ??
Svar
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
25-11-2011 kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Kan der have været en agenda omkring salg af nogen art?
Svar
Tilmeldt 10. May 09
Ja fik lige en mail fra Amino om at de tager min tilbud som svindel hvis ikke jeg er plus medlem
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Nyide
Fra
Lukmitfirmanu
Skrevet
25-11-2011 kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Ja fik lige en mail fra Amino om at de tager min tilbud som svindel hvis ikke jeg er plus medlem
Det er måske lidt hårdt sagt bare fordi man ikke er plus medlem er man ikke en svindler..
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Ronni, annoncering af et tilbud om salg af julemandsoptrædener inkl. pris og kontaktinformation, er et indlæg, der hører hjemme i "Jeg har et godt tilbud til dig ". Men da posting af tråde i den kategori er forbeholdt PLUS medlemmer, og du ikke er det, blev dit indlæg slettet i henhold til Aminos regler.
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Det er måske lidt hårdt sagt bare fordi man ikke er plus medlem er man ikke en svindler..
Nu har jeg ikke set mailen, men jeg tror også at der er tale om en mindre overfortolkning af den mail han har modtaget :o)
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Nu har jeg ikke set mailen, men jeg tror også at der er tale om en mindre overfortolkning af den mail han har modtaget :o)
Har jeg også en lille forventning om :)
Svar
Tilmeldt 10. May 09
Det her er kopieret fra den mail jeg fik.
Det er sikkert et godt tilbud, men for at sikre vores medlemmer mod svindel, er det kun registrerede Amino Plus medlemmer der
kan give tilbud til Amino's mange tusinde medlemmer.
Men tag det roligt jeg er plus medlem nu, så hvis jeg får lagt det under en forkert side så kan i jo bare flytte den.
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Det her er kopieret fra den mail jeg fik.
Det er sikkert et godt tilbud, men for at sikre vores medlemmer mod svindel, er det kun registrerede Amino Plus medlemmer der
kan give tilbud til Amino's mange tusinde medlemmer.
Men tag det roligt jeg er plus medlem nu, så hvis jeg får lagt det under en forkert side så kan i jo bare flytte den.
Korrekt men du skrev: "a fik lige en mail fra Amino om at de tager min tilbud som svindel hvis ikke jeg er plus medlem"
Men de skrev at de bare sikre deres medlemmer mod svindel :)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
tillykke med dit plus medlem nu tror jeg godt du må skrive tilbudte igen super tillykke heri plus klubben
Svar