lol. Ok hvis du går ind på min side så ser du over kategorierne eksempel dukker, bamser osv. alle sammen har en tekst der kommer når musen kommer over navnene, kan du se dem ??
Det er de tekster jeg vil have fjernet, (men kun når musen er over dem, ikke fra selveste siden når der trykkes på kategorierne)
En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden
Når du spørger om hjælp til noget, skal du nok lige præcisere det lidt, sådan at folk kan gå igang med at hjælpe med det samme i stedet for at lede efter hvad du mener.
Men som der bliver nævnt skal du bare fjerne "title" tagget fra dine links.
Du skal fjerne noget i din kildekoden. I dine links i kildekoden står der nok en lang række af ting, heriblandt target="_blank" alt="zzzz" border="0" - det får hjemmesiden til at vise zzzz når musen bliver kørt over.
Jeg tror bare du skal sætte alt til 0 ( nul ) alt="0"
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det er nu nok i title=" Her kommer der en masse tekst som ikke hører til her" Du skal have fjernet alt den overflødige tekst/ kildekode, som der af en eller anden mærkelig grund er havnet i dit title-tag.
Mvh. John.
Ps. Title bruges til en kort beskrivelse af hvad der findes af indhold på linkets destination.