Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god idé til en App - du får den her -

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til dem med masser af tid, og evnerne til at udvikle apps, giver jeg lige en af mine ideer her:

Vi kan jo alle huske Razzia.dk og de andre sms-tjenester der var omkring advarsel om politiets hastighedskontroller.

De har så ikke længere det store marked, med ved at flytte det over til apps, kunne man nok godt lave en forretning på det.

Man kunne udvide konceptet lidt:

• advare om fartkontrol
  • advare om kø
  • advare om uheld
  • advare om tåge og andre vejrforhold
  • og hvad fantasien kan befordre.
Når smartphonen er i bilen og gps aktiveret sammen med programmet, finder programmet automatisk advarsler i det område du kører i, og advarer dig i god tid - afhængig af hvilken form for advarsel det iht. ovenstående.
Du kan selv advare andre, ved 2 enkle klik - tryk på knappen "ny advarsel" - tryk "type af advarsel" thats it, programmet finder selv ud af resten - hvor du er henne på tidspunktet for advarslen, og uploader til centralserver, og advarer evt. andre medtrafikanter.
Til den hurtigere programmør der fanger ideen tag hjemmesko på, og bliv hjemme ved computeren i weekenden i stedet for at gå i byen, så redder du måske endda et par liv ude på landevejene, når din nye app er kommet i cirkulation.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:02
De funktioner har tomtom-app'en
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:08

Det fleste GPS´er har allerede de features du snakker om selv min Garmin mobil kan det. 

Men keep on going.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:16

altså 2-vejs kommunikation?

hvor brugeren også kan anmelde nye situationer?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg har tænkt på om det ikke var en god idé og lave en storby-app der hedder "sikker vej hjem".

Det går ud på at når man skal gå hjem om natten, så kan app give dig en alternativ vej hjem til din bopæl, i stedet for en direkte vej, som måske er meget farligere ( end omvejen ).

Lad os sige at jeg skal gå igennem syv gader for at komme helt hjem, på de syv gader er der sket 17 alvorlige overfald ( voldtægt, røveri, vold ) bare i november måned.

Så skal app give mig en anden rute, som måske nok er en anelse længere, men mere sikker for helbredet. Det kunne være man skal gennem 10 gader, men tilgengæld har der kun været to tilfælde af overfald.

Sådan en app kunne være meget god at have.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:53

Perfekt... tak for inspirationen...

Du skal da være med i vores (Amino) idékapløb...?

Se tråden i debatten?

Tommy

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)