I forbindelse med, at jeg de sidste 10 år har arbejdet i Lloret de mar i Spanien er jeg nu nået til et punkt hvor jeg mener der bør opstartes en hjemmeside, som skal fungere som jobdatabase for alle unge i EU, der ønsker, at arbejde om sommeren i festbyer i Sydeuropa. Jeg har talt med en masse klubejere, ejere af restauranter etc, i Spanien, Italien, Bulgarien osv. De er alle ellevilde med ideen om, at de kan gå ind og søge på lige netop DEN medarbejder fra et givent land, som de ønsker. Frem for, at det bare er en tilfældig person, der tropper op i starten af juni. Det er ikke for sjov, at jeg de sidste 10 år har/er været ombejlet af alle klubber og restauranter i Lloret de mar pga. jeg er dansk og derfor kan tiltrække danskere lettere end en fra England el. Polen etc. Konceptet er altså: En hjememside/jobdatabase for unge, der vil arbejde syd på om sommeren og en database for restauratører, der ønsker præcis DEN medarbejder. Bartender, promoter, dj etc. Djs kimer mig ned på min Facebook nu pga. jeg har denne kontakt til klubejere syd på. Så jeg ved potentialet er enormt. Endvidere vil man med en sådan hjemmeside kunne fjerne linket, der hedder "manager" for fx. djs og kunstnere.. Og der med få det mere i profit selv. Er der nogle her inde, der er med på, at sætte det skib i vandet og som kan se potentialet? Jeg har i forvejen netværket her i DK til at promovere sitet i danske medier samt via div. piger fra de kulørte blade og dagspresse. Endvidere har jeg en samarbejdspartner i Kaykaydance.pl, der ønsker at være medhjælper (skaffer piger til promotion). Svar udbedes!! |
Hej Sander..
Jeg synes at din idé lyder rigtig interessant, og netop din tråd hér fik mig endelig til at oprette en bruger herinde..
Vil gerne høre mere om hvad du søger, kunne sagtens være interesseret i at være med.
- Hvilke kompetencer mener du en partner/investor skal have?