Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjekke teksten for DC inden man sender det online?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har koebt en artikel til en hjemmeside. Inden jeg smider teksten op paa siden vil jeg gerne sikre mig at det ikke er DC.

Findes der et program som http://www.copyscape.com/ men til tekst der ikke er online endnu?

Altsaa noget andet end bare at smide teksten ind i google?

Takker

mvh

anders

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:16

Ikke med? Hvad er der i vejen med Copyscape? Teksten behøver ikke at være online for at teste den?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 17:24

naa, hvordan goer jeg det saa? Der er jo et link man skal indsaette..

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 11:06

Ikke med? Hvad er der i vejen med Copyscape? Teksten behøver ikke at være online for at teste den?

Hej TT
hvordan kan jeg teste det uden at ligge det online først? Man skal jo indsætte et link for at teste..eller skal man?

Tak
anders
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:37

Den nemmeste måde at teste på om teksten i forvejen findes på Nettet, er ved at google tekststrenge fra den (f.eks. 4-10 ord). Hvis du finder din tekst, er den (pudsigt nok) allerede online.

Der er selvfølgelig en minimal sandsynlighed for at 1) teksten har været online, men helt er fjernet fra googles index pga. DC eller 2) at google endnu ikke har indexeret teksten på de andre sider, når du googler - men begge scenarier er meget usandsynlige.

/JG

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 13:56
Hej Jesper. Tak ja det kan jeg jo prøve.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)