Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil lige dele mit fund med jer...del 2!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoland!

Sidst delte jeg en dygtig ung programmør med jer som havde lavet godt arbejde for mig utroligt billigt.

Denne gang har jeg haft brug for noget i en helt anden retning og er faldet over en dygtig ung fyr som installere og opsætter magento, samt evt. template til en utrolig god pris.

Jeg deler min kontakt med jer ikke for at jeg selv skal få noget ud af det. Men fordi jeg syntes han fortjener at få nogle flere små opgaver, fordi han har gjort et rigtig godt stykke arbejde for mig og fordi i kan få tingene lavet til en super fornuftig pris.

Det har ihvertfald hjulpet mig  på vej som iværksætter med en stram økonomi.

Fyren her Installerer og opsætter din nye Magento installation samt dit nye template.

Du skal selvfølgelig selv indkøbe et template eller finde det du gerne vil have og så skal du have din egen server han kan installere det på for dig.

Installationen af magento samt opsætning af template får du til $50 cirka 280kr.

Jeg kan stå inde for at han laver et rigtig godt stykke arbejde og at det er de 280kr værd.

Han skriver på engelsk, så det er selvfølgelig en fordel for dig selv at du også kan sproget.

Står du og skal have installeret og opsat magento  og vil du have hans kontakt information så send mig lige en pm.

Så skal jeg sende dig hans kontakt information.

Mvh 

Lasse p. 

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:52

Derfor kan det altid være en stor fordel med hensyn til pris og finde nogle der kan løse dit projekt i udlandet.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Skrevet kl. 16:55

Ja netop også min holdning til det. Man skal selvfølgelig ikke gå på kompromis med noget, men nu hvor man engang imellem falder over et ærligt talent kan man jo lige så godt dele ud af sin viden ;) For indrømmet det er ikke alle i udlandet der er lige kvalificeret til at lave dit arbejde.

Men ham her får en varm anbefaling af mig, både med kvalitet og pris.

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:35

Where in the world is he from?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Skrevet kl. 19:51