Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til facebook fanside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminobrugere

Jeg har fået et lille problem.

Jeg har en webside, hvor jeg har tilknyttet en facebook-fanside til (syntes godt om - side)

Jeg har nu læst alle steder at det er smart at have en forside til denne facebook-fanside og at jeg kan oprette en sådan ved at klikke på "rediger side" - og dernæst "instillinger for væg"

Mit problem er at når jeg klikker på "redigere side" kommer der ikke en side frem hvor jeg kan klikke videre til "instillinger for væg", der står:

- Dine indstillinger

-Administrer tilladelser

- Grundlæggende oplysninger

- Profil billede

- Udvalgte

- Muligheder

-Administrer administrator

- Applikationer

etc etc etc.

Men intet om at jeg kan foretage nogen indstillinger på min væg.

 

Hvad er der galt ?

 

Med venlig hilsen

Thomas

 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det sådan en velkomst side du tænker på: https://www.facebook.com/Art.by.Eland?sk=app_106171216118819

Jeg mener ikke, at du kan lave en med de værktøjer du har til rådighed ved en facebook side. Jeg har fundet frem til pagemodo, hvor du kan lave en gratis model - og det er NEMT!!! (det er jo næsten det bedste)
Du kan også betale for det, herved får du lov til at lave mere end én velkomstside (hvis du har flere sider på facebook) samt vælge mellem flere designs, end hvis du hopper på gratis modellen. 

Du finder pagemodo her

Der er andre løsninger via apps på facebook. FBML kaldes de vist. Jeg har prøvet dem, men synes de er sværere at finde ud af at sætte op + flere gange er de pludselig ophørt med at fungere.

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

En hurtig kommentar

Jeg har oplevet nogen problemer der ligner dine, men så fandt jeg ud af at det var FB som ikke var 100% kompatibel med Firefox browser. Jeg åbnede det i Internet Explorer og vupti så virkede tingene og der dukkede flere knapper op fra det skjulte.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)