C s....Jeg har stadig ikke fundet det jeg leder efter, det system jeg leder efter. |
Jimmi :Jeg har stadig ikke fundet det jeg leder efter, det system jeg leder efter.
Nåå oki he he :) Nu jeg med!
C s....Jeg har stadig ikke fundet det jeg leder efter, det system jeg leder efter. |
Nåå oki he he :) Nu jeg med! |
Claus......nej slet ikke, jeg har intet teknisk i livet og ved intet om sådanne ting. Kan du måske uddybe lidt? ;-) PÅ forhånd tak ;-) Mvh Jimmi |
Hej Jimmi..
Det var et par stykker af de ting man kan finde , der er nogle flere. |
Hej Claus Har lige sendt dig en mail ;-) Vh Jimmi |
Hej Jimmi, |
Det du beder om er meget omfattende. (Jeg har selv arbejdet med bilbasen for få år siden) Bilbasen er faktisk en del af Bilinfo, som er det handelssystem, de fleste bilforhandlere bruger til at registrere køb, salg og fakturering af biler. Derfor er tallene (værdi osv.) i Bilbasen baseret på FAKTISKE tal og altid helt ajourført. Det kan du ikke lave, uden at få et plugin til Bilinfo, og det koster kassen. Alle virksomhederne ejes i øvrigt af Ebay i dag. Det nærmeste du kan komme, er et ganske almindeligt handelstema, jeg ved at der bl.a. findes noget til Wordpress. |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Få det bygget fra bunden af , alt det pis med Cms duer ikke på længere sigt da du ikke bliver tilfreds nok og ikke har fået din ønsker realiseret. Det er trods alt et krævende arbejde der ligger bag i det. |