Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på Youtube video

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen.

Jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle skrive indlægget, så jeg undskylder på forhånd!

Folk der bruger Youtube, har sikkert stiftet sig bekendtskab med reklamer på videoerne. Jeg har en video der nærmer sig de 5 millioner views, mener den er på 4,8 millioner lige pt. Hvad er reglerne for reklamerne, og kan jeg evt. tjene på at sætte en reklame nede i bunden? - Jeg har kigget deres information igennem, men jeg er ikke den store haj til sådan noget, så det var ikke særlig meget jeg forstod.

Håber der sidder en derude der kan hjælpe :)

Mvh.

Jonathan Møller

 

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er nej. Det kræver, at du er Youtube partner, hvilket du selv kan læse mere om. Det er i øvrigt ikke muligt at blive Youtube partner i Danmark på nuværende tidspunkt, og der er en lang række krav, som skal opfyldes. Det skal være din egne videoer, du skal lægge nye videoer op ofte, have mange views og subscribers osv. I det hele taget bidrage med at skabe værdi til Youtube som et community.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 04:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Magus:
Ahhhhhh, det passer da vist ikke. Jeg er da YouTube partner, det samme er Thorborg og ret mange på Amino.

Som sagt: Lægger du dine EGNE videoer op med kvalitetsindhold - så bliver du tilbudt det. Jeg har lavet ~8 undervisningsvideoer indenfor noget meget nørdet softwareteknologi og noget gymnasie matematik - tilsammen har de ~30.000 views. Derefter blev jeg tilbudt det. 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget de skriver til dig på mail? Det skal lige siges at videoen ikke er særlig seriøs. Det var noget jeg biksede sammen for sjov. Den blev lidt mere populær end jeg havde regnet med. Nu har jeg 320 subs og næsten 5 mio views, men jeg har ikke planer om at lave flere. 

Troede bare det var mere enkelt, såsom at man selv ansøgte om at få en reklame eller blive partner.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:
Ahhhhhh, det passer da vist ikke. Jeg er da YouTube partner, det samme er Thorborg og ret mange på Amino.

Så vidt jeg ved, er Thorborg ikke bosat i Danmark. Anyway, det ser ud som om, at Youtube har åbnet op for partnerskab i Danmark inden for de sidste par måneder - I stand corrected.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan helt sikkert tjene godt på Youtube med de rigtige videoer. Fx annoying orrange videoerne har tjent over 10 millioner dollar på youtube de sidste 2,5 år
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars H: Hvad tjener du på dine 8 videoer ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man blive youtube partner eller ej ?

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)