er der nogle der har kontakter til asiatiske web site designer / udvikler |
Hej Wonderkind,
Det har jeg :-) skal vi tage en Skype?
Mvh
Peter
Hej Wonderkind, |
ville endelig bare have nogle gode kontakter til web site firmaer i Phiiipinerne som trods alt gør det lidt nemmer at starte et site uden de kæmpe store udgifter . hvis dette er noget du kan hjælpe med så smid en besked i min indbox wk |
Hej Du skal bare være opmærksom på at i asien laver de ikke web design på scandinaviske standart. Asiatisk web designer har typisk med at deres opsætning er meget rodet og uoverskueligt, for en dansker, og dermed vil du ikke få så meget trafik. Vil hellere anbefale en website her hjemme, uden det store omkostninger, hvis det blot er tale om præsentation af dit firma med mere. Kan godt lave en webdesign/hjemmeside til dig, hvis det skulle have en interresse. Du kan kontakte mig på her, eller smide en mail til mig på: Med Venlig Hilsen
|
Deres design forståelse er helt anderledes end den vi har i Danmark, så vil jeg heller tage fat i et dansk firma og få et tilbud. Det kan jo være du bliver overrasket over, at prisen måske ikke er så høj igen. |
Jeg samarbejder med nogle programmører på Bali, som har en dansk chef. www.indosoft.dk Jeg har lavet webdesignet selv og bedt dem implementere det i webshops osv. |
Jeg bor og driver firma fra Thailand af og har nogle gode kontakter, sig til hvis jeg skal hjælpe med at formidle noget videre til dig :) |
Kristian Ole Rørbye
Sandt! Men, nogle danske virksomheder som os selv, har også brugt ret mange krafter op at oplærer fillipinske og indiske designere til at kunne levere en høj skandinavisk kvalitet :-) Det er jo også mennesker, de sidder bare på den anden side af jord-kloden - men det betyder ikke at de er dårligere til deres arbejde end danskere. Derfor syntes jeg at man skal basere sine udtalelser og udvælgelser på baggrund af de mennesker man kan få fat i. Der er som jeg ser det to muligheder for at arbejde med asiater - du kan begynde med at lede på diverse sites såsom oDesk, Elance osv - og prøve dig frem. Det vil nok koste dig en del tusind dollars, og en masse energi. Alternativt kan du måske vælge et af de firmaer i tråden, eller lign dansk virksomhed, med asiatiske rødder.. Ja du får det jo ikke til $10 i timen - men tilgængel slipper du for hele oplæringsprocessen, men også ansættelsesmæssigt. I de asiatiske lande, er det vigtigste for dem at have en fast indkomst - derfor er det ikke de bedste du bare finder som sidder og keder sig på sites som oDesk og elance. Så skal du kun have lavet nogle få sites, så hiv fat i en dansker :-) Det spare dig for meget energi :-) |