Hej ... super flot side, det enste jeg lige "faldt over" var hvordan jeg kom tilbage til forsiden, men det var måske bare lige mig ... måske lidt reklame bytteri mellem vores sider kunne indledes ?.
Undskyld den sene tilbagemelding på din opfordring til at bytte reklame - jeg har været meget på farten den seneste tid, og har derfor ikke fået svaret i denne tråd. Vi har en overgang forsøgt os med diverse typer af reklame på Krydsord.dk, og må konstatere at vores tiltro til effekten af bannere kan være på et meget lille sted (det kan du læse mere om i denne tråd). Derfor har vi valgt det fra. Jeg vil dog gerne benytte lejligheden til at sige tusind tak for tilbuddet, det er værdsat.
Som afslutning på denne tråd, vil jeg benytte denne sidste lejlighed til at spørge om der er nogen der ligger inde med en mening / noget konstruktiv kritik, da vi (alligevel) så småt lægger op til en række ændringer på Krydsord.dk i forbindelse med lanceringen af et nyt og forbedret krydsordsprogram, der forhåbentlig snart er helt færdigudviklet.
Deraf vil alle forslag til forbedringer til danskernes - forhåbentlig - foretrukne side med kryds og tværs opgaver blive taget imod med usædvanligt åbne arme.
Tak for input - det er noteret, at en hel del af dem der har taget stilling til vores side her på Amino.dk finder den en anelse uoverskuelig. Man kan hurtigt se sig selv blind på noget man er "vant til", og deraf overse det åbenlyse.
Vi kommer til at luge gevaldigt ud i elementerne på Krydsord.dk :-)
Tak for opdateringen og for det store arbejde, I lægger i Krydsord.dk! Det lyder spændende med de planlagte ændringer og det nye krydsordsprogram. Som stor fan af kryds og tværs synes jeg altid, det er godt at se platforme udvikle sig og blive endnu bedre for brugerne.
Jeg glæder mig til at se, hvad de kommende opdateringer bringer, og jeg ønsker jer al held og lykke med lanceringen!