Ja, det er dårlig stil at oplyse folk om at der intet professionelt er over det her. Et logo skal leveres vektoriseret før man overhovedet kan nævne det er en snes professionelt.
igen, dårligt udgangspunkt.
Du har ikke noget at skulle have sagt i denne tråd. Jeg kan ikke se hvorfor du bryder ind som en politimand.
Okay jeg skulle bare lige hører dig om det så jeg vidste hvad i mente det. Men ja et logo skal helst leveres i vector medmindre kunden er fast besluttet på det kun skal bruges i den eneste størrelse, så kan man vel godt med lidt god samvittighed aflevere der i .png
Hassan Aziz: Du nævner at i er en virksomhed? For det første er i kun én og det er dig? og i har intet CVR nr.? Dvs. du tilbyder altså freelanceopgaver, det er helt fint. Ang de tilbud du forelægger, hvordan ved folk om det er et reelt tilbud, har du nogensinde vist eller brugt andre priser?
Når det er sagt syntes jeg det er yderst fornuftige priser, og til den pris kan du faktisk tillade dig stort set alt :) Det bør folk også vide, spørgsmålet er hvad du vil signalere.
Btw. husk at have rettigheder i orden mht eventuelle skrifttyper mv. - men har du sikkert tjek på :)