Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af babytøj?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg/vi er igang med at starte er firma op, hvor der er lavet designs til babytøj som boddyer osv. Jeg skal bruge en kontakt i f.eks Kina eller andre steder hvor jeg/vi kan få ført vores designs ud i livet :) er der nogen som kan hjælpe?

Mvh Tobias/Rikke
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vito,

Jeg er ved at starte en systue i Thailand. Send mig en privat besked, så kan vi måske finde ud af noget.

Mvh JRK

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nogen gode forbindelser i Istanbul, som kan realisere jeres drøm, de har fået produceret tøj for flere int. Virksomheder. Kontakt evt. Over mail for mere info
Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Tobias og Rikke

Jeg er en dansk pige, bosiddende i Vietnam. Jeg hjælper danske små/mellemstore virksomheder, med at komme igang med produktion her i Asien. Primært Vietnam og Thailand, hvor priserne er lave mens kvaliteten er i top. Jeg kan se, I nævner Kina, men I skal være opmærksomme på, at flere og flere kunder søger væk fra kina pga. stigende produktions priser og faldende kvalitet, men det afhænger selvfølgelig efter, hvad I søger.

Jeg har en rigtig god og dygtig leverandør i babytøj, tæpper, sengetøj mm. Alt kan laves ud fra jeres eget design og ønsker! I er meget velkomne til at sende mig en personlig besked på maredl@hotmail.com så jeg kan, se, om jeg kan hjælpe jer videre.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Marianne

ME-Consult ASIA

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)