Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende søger reklameråd til opstart!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er et par gutter der studerer HA-strategisk kommunikation, og vil gerne arbejde med vores teori. Vi overvejer at starte stille og roligt op med at tage de opgaver vi kan komme i nærheden af.

Mit spørgsmål er så som følger:

Ved i om der er virksomheder der ligger opgaver ud, sådan at alle kan komme med deres bud på hvordan deres kampagne eller lignende skal foregå? hvis ja hvor ? :)

Glæder mig til at høre jeres svar

Morten og Mads

PS. Håber den er postet det rigtige sted.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:24

Hej i 2

Super idé faktisk. Umiddelbart er jeg ikke stødt på website hvor man kan gøre dette indenfor markedsføring.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 10
Skrevet kl. 23:47

Nej det er jeg heller ikke. Man kunne bare godt forestille sig at virksomheder var interesseret i at ligge kampagner ud, som en konkurrence alle kunne være med i, og så ville det bedste tilbud få opgaven!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:28

Der findes www.crowdspring.com

Her kan både proffesionelle og amatøre byde ind med deres bud, ofte i form af et udkast af et design, og så kan ham der efterspørg logo, bede om at ændre forskellige ting. Her er prisen ofte sat i forvejen af efterspørger.

Det er også et godt sted at starte for grafikkere.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 10
Skrevet kl. 07:40

Ja det er noget i den dur jeg havde i tankerne. Mange tak for hjælpen. 

Fortsæt endelig med at give svar hvis i ved noget mere :D

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 10
Skrevet kl. 22:51

Efter nærmere studie af hjemmesiden. Er det meget grafisk betonet. Det vi gerne vil arbejde med er f.eks. reklamekampagner og sætte de forskellige elementer sammen på den mest optimale måde. Så har vi sparringspartnere som hjælpe med det grafiske ! Er der nogen steder der bliver lagt sådanne opgaver ud?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)