Jeg har denne Twilight side og vil høre jer om det er en god ide at følge vores alle sammens guru Casper, hans design opbygning som han fx har med mobilt internet. Med andre ord det første man spotter på hans side er netop hans produkter hvor man ved mig skal klikke sig ind.
Min side har jo selvfølgelig et stort fokus på nyheder m.m men jeg kunne fx have et top 5 mest populære og så have nyhederne til at komme efterfølgende ned af?
Hvad synes I?
Jeg vil jo gerne blive bedre og bedre
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Den side du har produkterne på, kunne godt optimeres ved at placere produkterne øverst, men går ud fra at personerne på din side bruger en del tid, hvis du er fans, derfor så tror jeg nok de skal opdage at du sælger produkter. Du skal ikke øde brugervenligheden, så forsvinder de trofaste besøgende.
Dog kunne du godt lave en menu ude på siden der viste top 5 produkter, dette vil ikke skade.
Jeg kunne godt tro at dine besøgende vil opfatte din side som en webshop end en fanside hvis du viste produkterne først og samtidig vil du sikkert miste læsere.
Jeg ville personligt lave et shop link og fortælle brugeren at de har mulighed for at shoppe twilight stuff og så adskille fansiden og shoppen.
Jeg kan desværre ikke køre en shop ved siden af da det kun er affiliate jeg kører. Det kræver meget mere arbejde at have en rigtig webshop og tak for linket!
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.