Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorplads i København

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et 2-mandskontor i København, det er en del af et kontorfælleskab. Problemet er at jeg skulle egentlig kun bruge et enkeltmandskontor men de var udsolgt, derfor søger jeg en iværksætter der mangler et sted at have adresse / arbejde fra el. lign.

Prisen for pladsen er 3000kr/mdr og det er inkl. strøm, 100mbit internet, kaffe., rengøring, reception, posthåndtering og alt hvad der ellers hører sig til. Hvad du arbejder med er irrelevant for mig, jeg vil dog sætte som krav at vi holder det rydteligt og pænt men ellers kan vi sammen blive enige om den præcise indretning.

Skriv på mikkel@mikjaer.com for flere detaljer.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:04

Ingen interesserede?

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 17:14

Hej

Kontormarkedet er meget presset for tiden det er sikkert derfor du ikke har hørt noget.

Men du kan jo oprette en annonce på lokalbørsen og se om det giver noget mere.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:55

Nu er det jo ikke så meget et lokale til leje som det er "Jeg søger en roomie" :-)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 03:58

For pokker hvor er det ærgerligt!
Du er 6 mdr. For tidligt ude....:(

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:05

Hej Mikkel,

Har du svært ved at finde en room mate her på Amino, kunne det måske være en ide at spørge andre i kontorfællesskabet, og se om der skulle være en der var interesseret i at dele kontor med dig. Måske er der en som har lyst til at skifte fra et etmandskontor til et delt kontor (ved ikke om det kunne give en besparelse for vedkommende).

Det har jeg engang gjort, hvor jeg havde et lille kontor selv, og en anden i huset var i samme situation som dig, og vi fandt ud af at vi kunne begge have fordele ved at rykke sammen. 

mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)