Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hosting - hetzner.de

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Vi har kig på dette hosting firma: hetzner.de

Nogen som kender dem ? Kan de anbefales ?

Vi ønsker at putte vores egen server i deres hosting setup.

Vi kan se at vi skal betale for strøm ( Additional power usage 29,75 cents per watt).

Hvad er typisk strømforbrug for en server som kører 24/7 for 1 måned ? 

Colocation Features

  • 1 unit rack space (additional unit in rack at 5,95 Euro per month)
  • Fitting width: 19”
  • 100% switched network – no collision domains
  • 100 MBit Fast Ethernet switch
  • High speed access to all external internet connections
  • Climate controlled server room
  • 50 watt power consumption included
  • Additional power usage 29,75 cents per watt
  • 5000 GB traffic
  • 1 IP address, including reverse delegation of your IP address
  • Additional IP addresses available
    /29 (6 usable IPs) - 5,40 Euro/Month
    /28 (14 usable IPs) - 11,20 Euro/Month
    /27 (30 usable IPs) - 22,50 Euro/Month
    /26 (62 usable IPs) - 43,40 Euro/Month
    /25 (126 usable IPs) - 81,90 Euro/Month
    /24 (254 usable IPs) - 152,40 Euro/Month
  • 24 hour server monitoring with email notification
  • 100 GB backup space
  • Rescue System
  • Additional traffic per TB 6,90 Euro

Terms

  • Minimum contract period: 1 month
  • Cancellation period: 30 day to month-end
  • Monthly advance payment by debit order

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv erfaring med hetzner, men vil anbefalde dig at hoppe over på webhostingtalk.com og kigge på reviews der. Deres support virker ikke altid til at være den bedste desværre, men de er jo os billige.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun gode erfaringer med deres support, og generelt med firmaet, så det er et thumbs up fra mig Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hetzner er virkelig et produkt for de professionelle! Deres supportere har responstid på få minutter og produktet er bare genialt.

Jeg har haft en dedikeret server hos dem et års tid nu og jeg har ikke oplevet et eneste problem, eller et sekunds nedetid endnu!

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan KUN varmt anbefalde Hetzner, deres servere er super, har selv en Root Server EQ 4 hos dem. Har aldrig haft problemer med dem, og deres support svarer med det samme. Så kan varmt anbefalde dem

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
kundez:

Vi ønsker at putte vores egen server i deres hosting setup.


Vi kan se at vi skal betale for strøm ( Additional power usage 29,75 cents per watt).


Hvad er typisk strømforbrug for en server som kører 24/7 for 1 måned ? 



Afregningen er højest sandsynligt ikke pr. watt-time, det er i hvert fald ikke almindeligt ved hosting af enkelte servere da udstyret til at måle det er alt for dyrt, og i så fald ville det være meget underligt at der kun var 50 watt-timer inkluderet da de jo ville være væk på under en time. Det er derfor ikke strømforbruget pr. måned du skal fokusere på, men der i mod hvor mange watt serveren trækker mens den er tændt (du kan ikke regne med det antal watt der står på strømforsyningen, så meget vil serveren aldrig bruge). I den forbindelse er det en god ide at høre udbyderen ad hvordan de måler forbruget, da der er meget stor forskel på strømforbrug under høj load (ved boot f.eks.) og mens serveren er idle eller har lav belastning. De fleste vil tage udgangspunkt i forbruget umiddelbart efter boot, med lidt margin til højere load.

Strømforbruget varierer meget afhængig af serverens specifikationer og hvor hårdt belastet den er. Har du producent, modelnavn samt lidt information om hvad den indeholder af processor(er), ram, diske etc.? De fleste af de kunder vi har med almindelige små servere (1-2 processorer og 2 diske) trækker et sted mellem 100-250 watt.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah læs f.eks. denne forum tråd om Hetzner: http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1100235

Dette er selvfølgelig kun en person, men syntes bare jeg har hørt flere mennesker give lignende historier. Men det er nok stadig et mindre antal tilfælde..

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale Hetzner, men det er en fordel at kunne tale tysk.

Jeg har både brugt dem i mit eget firma da jeg boede i Danmark, og der hvor jeg arbejder i Schweiz nu, har vi rimelig mange servere hos hetzner, og det spiller. Det eneste problem jeg nogensinde har haft, var at gutten jeg ringede til midt om natten for at genstarte vores server talte med en meget underlig tysk dialekt og ikke talte alt for meget engelsk - men han gjorde nu hvad han skulle :-)

Rettelse: havde ikke fået læst at du rent faktisk ledte efter co-location. Har ingen erfaring med co-location hos hetzner, men hvis det kører som resten af deres forretning burde det være helt i orden ;)

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har, som flere andre også melder, kun gode historier om Hetzner, som jeg har benyttet et par år nu. Deres restore ved HW failure fungere også super.

Jeg har både en fysisk og en virtuel maskine hos Hetzner, og selvom det er deres mindste virtuelle enhed, fungere det upåklageligt.

Medmindre i allerede har indkøbt jeres HW, er jeg dog ikke klar over hvorfor i vil eje det?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ligesom flere andre også kun gode erfaringer med Hetzner, som jeg har benyttet af flere omgang til forskellige projekter.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)